Підсумки першого етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Підприємництво» у 2019/2020 н.р.

Shares

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 04.10.2019 р. № 1271 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2019/2020 навчальному році» на базі кафедри менеджменту і підприємництва факультету бізнесу та сфери обслуговування Державного університету «Житомирська політехніка» протягом 01.04-12.04.2020 року відбувся перший етап ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Підприємництво».

На Конкурс надійшло 126 студентських наукових робіт, з 51 закладу вищої освіти. Рецензування кожної роботи проводилося двома незалежними членами галузевої конкурсної комісії за 100-бальною шкалою із наступним виведенням сумарного балу (максимум 200 балів). За результатами рецензування був побудований рейтинг студентських наукових робіт (табл. 1).

Список переможців буде оприлюднено 30 квітня 2020 року на сайті університету.

Таблиця 1

РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК 

робіт учасників ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Підприємництво»

№*

 

Тема роботи ШИФР Рецензія 1, бали Рецензія 2, бали Загальна кількість балів
40 Оцінювання вартості підприємства як основа прийняття рішень для підвищення його ринкової капіталізації Вартість підприємства 85 94 179
17 Бізнес проект створення цеху з виробництва гречаної крупи у сільськогосподарському підприємстві Диверсифікація 87 92 179
29 Оцінка розвитку підприємництва у сфері послуг Relax 90 85 175
126 Інтернет-просування товарів та послуг суб’єктами малого підприємництва Електронна комерція 90 85 175
90 Торговельне підприємництво у сфері обігу продукції бджільництва Пасіка 90 83 173
97 Сучасні тренди створення інноваційних продуктів з кавуна BrandTavriya 89 81 170
80 Фріланс в України: стан і перспективи у контексті розвитку підприємництва FREELANCER 84 86 170
20 Управління товарним асортиментом Формування асортименту 87 83 170
24 Оцінювання фінансового потенціалу підприємства Світ науки 82 87 169
26 Оптимізація кредиторської заборгованості (за матеріалами ТОВ НТК «Металург») 1920-56 82 86 168
9 Товарний асортимент підприємства роздрібної торгівлі та особливості його формування Асортиментна політика 86 81 167
101 Виробництво функціональних продуктів, як напрям комерційної діяльності та засіб вирішення проблем у сфері національної безпеки України Безпека 84 82 166
1 Соціальне підприємництво Соціальна поведінка 84 82 166
31 Краудфандингові інтернет-платформи як альтернативна модель залучення фінансування для реалізації бізнес-ідей та проектів Краудфандинг фінансування 80 85 165
64 Теоретико-методичні та концептуальні аспекти державного програмування розвитку підприємництва в Україні Україна підприємницька 85 80 165
100 Розвиток підприємництва у сфері виробництва твердого біопалива Біопаливо 82 82 164
70 Екологічне підприємництво у сфері переробки пластикових відходів ДП 82 82 164
52 Впровадження інновацій в діяльність ритейл мереж на прикладі магазинів АТБ Ритейл 82 82 164
63 Логістичний сервіс як один із шляхів активізації підприємницької діяльності суб’єктів господарювання Розвиток 79 84 163
53 Впровадження інновацій в діяльність підприємства сфери послуг Впровадження інновацій в сфері послуг 80 82 162
73 Удосконалення оплати та стимулювання праці на підприємстві (на прикладі ТОВ «Телакарт-прилад») Червона троянда 83 78 161
59 Оцінювання впливу розвитку креативного підприємництва на соціально-економічне становище міст (на прикладі міста Полтава) Креативне підприємництво 80 80 160
86 Фінансові результати діяльності підприємства: теоретико-аналітичні аспекти Rezultat 79 80 159
39 Механізми підтримки молодіжного підприємництва Молодіжне підприємництво 79 78 157
10 Антикризове планування підприємницької діяльності у контексті застосування адаптивних методів Антикризове планування 82 74 156
92 Оптимізація діяльності лідерів ринку поштово-логістичних послуг України Пошта 81 75 156
4 Управління структурними перетвореннями на підприємствах Успіх 74 82 156
51 Еко-напрямок вендингового бізнесу Грета Тунберг 75 80 155
49 Економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності збутової діяльності ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч» Ефективність 75 80 155
116 Інноваційний розвиток сільського господарства Інновації 1 80 75 155
43 Розвиток соціальної відповідальності аграрних підприємств Соцiальна вiдповiдальнiсть 2 82 72 154
14 Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку Клієнтоорієнтований маркетинг 78 75 153
46 Додана вартість в управлінні підприємницькою діяльністю Додана вартiсть 80 72 152
57 Вдосконалення державного регулювання ринку похідних фінансових інструментів Регулювання 80 70 150
79 Виробничий потенціал підприємства: підвищення ефективності використання Iнновацiйний розвиток 75 73 148
121 Резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку барних послуг на прикладі «Credorestbar» м. Чернігів Барнi послуги 70 75 145
123 Формування конкурентоспроможності готельних послуг регіону: маркетинговий аспект Гостинність 70 74 144
65 Управління кредитними ризиками в системі забезпечення фінансової стабільності банку Кредитний ризик 72 72 144
89 Фінансова безпека підприємства Фiнансова безпека пiдприємства 69 75 144
74 Прибуток підприємства та шляхи його підвищення Profitability 67 76 143
37 Соціальна відповідальність як визначальна стратегія розвитку сучасного бізнесу Соціальна відповідальність 1 74 69 143
13 Соціальне підприємництво в Україні Соцiальне пiдприємство 72 70 142
21 Конкурентоспроможність малого та середнього агробізнесу в Харківський області Агробізнес 74 66 140
15 Жіноче підприємництво: соціально-економічні мотивації та фактори Жiноче пiдприємництво 65 75 140
19 Ризики в агробізнесі Ризики в агробізнесі 70 70 140
76 Шляхи активізації оптової торгівлі суб’єкта малого підприємництва Оптовичок 65 74 139
6 Формування та реалізація розвитку малого підприємництва на сільських територіях Розвиток малого пiдприємництва 75 64 139
36 Інтелектуально-інноваційна бізнес-модель на засадах підривних (дизруптивних) інновацій DISRUPTIVE 69 69 138
50 Міжнародний франчайзинг як інструмент розвитку діяльності підприємства LAMAR-Y 71 67 138
8 Формування стратегічної бізнес-моделі розвитку підприємства Бiзнес-модель 66 72 138
98 Соціо-еколого-економічні ефекти дематеріалізації підприємницької діяльності Дематерiалiзацiя 70 68 138
16 Розвиток підприємницької діяльності на засадах формування соціальної відповідальності MAXIMA 68 70 138
99 Тіньова економіка Тiньова економiка 70 68 138
87 Потенціал фірми: оцінка та напрями покращення його використання (на матеріалах СП ТзОВ «Модерн-Експо») Potencial 65 72 137
12 Теоретико-методичні основи управління ефективністю крюїнгової діяльності Ефективність крюїнгу 67 70 137
103 Ефективність використання трудових ресурсів підприємства Кадрова стратегія 70 66 136
45 Оцінювання впливу диверсифікації виробництва на ефективність діяльності підприємств лісогосподарської галузі (на прикладі ДП «Зарічненське лісове господарство») Ліс бджоли 65 71 136
48 Обґрунтування створення малого підприємництва Smile 70 65 135
7 Формування бізнес-моделі фермерського господарства Формування 60 74 134
3 Міжнародні конкурентні переваги сільськогосподарських підприємств Львівської області та шляхи їх забезпечення Міжнародна конкурентоспроможність 66 67 133
11 Розробка маркетингової стратегії управління сільськогосподарським підприємством малого бізнесу ОВ20 63 69 132
113 Дослідження культури обслуговування споживачів у ПрАТ «Дніпро» Підприємство 64 68 132
54 Вдосконалення асортименту на торговельному підприємстві і підвищення ефективності збутової діяльності Вдосконалення асортименту 64 67 131
2 Оптимізація системи використання земельних угідь у сільському господарстві Земельні угіддя 63 68 131
5 Соціальне підприємництво як особлива форма організації господарської діяльності Наука 64 65 129
44 Створення сільськогосподарського кооперативу в селі «Комісарівка» Березанського району Кооперація 68 61 129
27 Резерви підвищення рентабельності продукції підприємств рекламно-поліграфічної галузі 1920-55 65 63 128
62 Оцінка інвестиційної привабливості підприємства сфери кур’єрських послуг SmartDelivery 59 67 126
68 Інноваційне підприємництво як чинник економічного зростання країни Інновація 59 67 126
58 Фондові індекси та їх застосування на біржовому ринку Біржа 62 63 125
32 Соціальне підприємництво у забезпеченні сталого розвитку суспільства Соціальне підприємництво 1 64 60 124
18 Еколого-орієнтоване підприємництво Еколого-орієнтоване підприємництво 61 60 121
96 Конкурентоспроможність торговельного підприємства та шляхи її підвищення Торгівля 58 60 118
61 Управління комерційною діяльністю підприємства Альтернатива 64 53 117
102 Шляхи удосконалення транспортно-експедиторської діяльності м’ясопереробного підприємства Транспортна логiстика 59 57 116
112 Сучасні формати непродовольчих магазинів Запорука успіху – креативність 59 57 116
56 Управління лізинговими операціями на підприємстві Лізинг 56 59 115
84 Управління розвитком виробничого потенціалу підприємств Виробничий потенціал 55 58 113
95 Конкурентоспроможність підприємства малого бізнесу та формування його конкурентної стратегії Малий бізнес 57 56 113
25 Напрями та орієнтири розвитку земельного сектора в України 1920-57 57 54 111
22 Резерви підвищення фінансової стійкості при загрозі банкрутства Загроза банкрутства 55 55 110
42 Підприємництво як чинник розвитку інноваційної моделі економіки України Інноваційне підприємництво 55 55 110
67 Методичні основи оцінки модернізації економіки регіонів як фактора розвитку підприємництва Модернізація 57 52 109
107 Розвиток малого і середнього бізнесу в Україні: європейські ініціативи та вітчизняний реалії Розвиток підприємництва 54  

55

 

109
78 Інноваційна діяльність підприємства як домінанта підвищення ефективності його діяльності Інновацiї 2 53 55 108
38 Економічне обґрунтування створення та функціонування інтернет-бізнесу (на прикладі інтернет магазину вінілових годинників) Інтернет-бізнес 55 53 108
85 Стратегії інноваційного розвитку підприємств цукрової промисловості Стратегія інновацій 54 54 108
55 Оцінка ефективності підприємницької діяльності ТОВ «Агро» Агро 51 56 107
60 Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку будівельної продукції Будівельна продукція 55 52 107
110 Ефективність підприємницької діяльності Ефективність підприємницької діяльності 53 54 107
125 Розвиток екологічного підприємництва в Україні Екологічне підприємництво 50 56 106
122 Вдосконалення електронної торгівлі інтернет-магазину «Dasti» за допомогою Seo-оптимізації SEO-оптимізація 49 56 105
23 Особливості формування політики капітального інвестування підприємства Інвестиції 53 52 105
33 Розробка антикризової стратегії підприємства Антикризова стратегія 54 50 104
75 Відтворення інтелектуального капіталу підприємства Інтелектуальний капітал підприємства 49 55 104
111 Інфраструктурні проекти Інфраструктурні проекти 54 49 103
83 Стан та особливості стратегічного розвитку торгівельно-розважальних комплексів Торгово-розважальні центри 49 54 103
88 Діджиталізація бізнесу у світі та України Дiджиталiзацiя бізнесу 54 48 102
69 Екологічний каршерінг LUMI 49 51 100
72 Зміна методів оперативного економічного планування операційної діяльності підприємств в ринкових умовах Оперативне планування 50 49 99
41 Соціальне підприємництво: теоретико-методичні засади, аналіз розвитку і стратегії дій в контексті вирішення соціально-економічних конфліктів у регіонах Соціальне підприємництво 2 49 50 99
34 Економічна безпека України та захист комерційної таємниці Таємниця безпеки 47 52 99
66 Практика використання сучасних інструментів антикризового управління підприємства Антикризове управління 48 49 97
104 Розробка і реалізація маркетингової товарної стратегії прикладі ПРАТ «Одесавинпром» Чайка 44 53 97
28 Великий потенціал Великий потенціал 40 45 95
91 Впровадження інноваційних методів переробки відходів та можливість їх використання для виводу підприємства з кризового стану Переробка 45 50 95
105 Роль матеріальних важелів стимулювання персоналу в підвищенні конкурентоспроможності Мотивація 41 50 91
106 Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку Стратегiя 41 50 91
71 Конкурентоспроможність українських машинобудівних підприємств Конкурентоспроможність 45 45 90
117 Оцінка фінансової безпеки суб’єктів підприємницької діяльності Безпека підприємництва 44 45 89
77 Логістичне управління збутовою діяльністю ТОВ «Нестле Україна» Солодке життя 46 43 89
94 Організація та планування діяльності приватного підприємства «Колос» Весна 41 45 86
30 Солодкі мрії Солодкі мрії 45 40 85
35 Електронний бізнес та диверсифікація як шляхи зниження ризиків діяльності фермерського господарства Електронний бізнес 45 40 85
81 Конкурентоспроможність підприємства Скіфія 40 44 84
119 Формування стратегічного інструментарію позиціонування аграрних підприємств Очаківського району Миколаївської області на зовнішньому ринку Зовнішньоекономічна діяльність 43 39 82
108 Соціально-економічні умови розвитку сімейних винарень Сімейний бізнес 39 41 80
82 Рекомендація щодо впливу на міграційні процеси Чернігівського регіону Птаха 40 38 78
47 Соціальна відповідальність бізнесу: на прикладі родини Терещенків Родина Терещенків 36 41 77
109 Перспективи розвитку галузі вівчарства на Херсонщині Золоте руно 39 34 73
118 Формування стратегії розвитку туристичного підприємства Поїхали з нами 37 35 72
124 Інструментарій оцінки результативності управління інвестиційними ресурсами на підприємствах малого та середнього бізнесу Управління інвестиціями 31 33 64
115 Оцінювання потенціалу енергозбереження газотранспортних підприємств GAS2020 33 27 60
114 Зниження втрат газу на підприємствах з газопостачання і газифікації MAKS2020 32 27 59
93 Використання геотермальних теплових насосів для опалення домогосподарств Зима 24 26 50
120 Роль витрат підприємства в системі господарювання Податки 18 19 37

*в таблиці зазначено номер реєстрації роботи оргкомітетом

Наукові роботи за посиланням

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */