Участь викладачів та студентів у семінарі «Інклюзія та безбар’єрність в ресторанно-готельному бізнесі»

Shares

Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи продовжують підвищувати рівень професійної компетентності та впроваджувати нові знання в освітній процес разом зі здобувачами ОС «бакалавр» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм і рекреація».

26 жовтня 2023 р. Альона Климчук, Віталіна Каленська, Людмила Жабровець, Людмила Горшкова та Діна Ярмолюк взяли участь в онлайн семінарі «Інклюзія та безбарє’рність в ресторанно-готельному бізнесі».

Інклюзія — це процес збільшення ступеня участі всіх громадян у соціумі. Йдеться про групи людей, які так чи інакше, були своєрідними аутсайдерами, тобто тими, хто перебуває ззовні суспільних процесів. Так відбувалося не за їх вибором, а через те, що в суспільстві умови створені такими, що неможливо проявити себе як індивід. Тут йдеться про осіб з інвалідністю, людей різних національностей та віросповідань, людей з різною сексуальною орієнтацією (бісексуальна, гетеросексуальна та гомосексуальна), людей всіх гендерів, людей, які мають різний колір шкіри, розріз очей тощо. Представники цих груп так чи інакше стикалися з дискримінацією та порушенням своїх прав.

Безбар’єрність — це коли зручно всім без винятку. Замість точкової допомоги тим, хто «за бар’єром», треба усунути цей бар’єр. Необхідно створити такі умови, щоб кожна людина не натикалась на нього на будь-якому етапі свого життя.

Безбар’єрність це також про усунення «ментальних і психологічних бар’єрів», які, на жаль, частково у нас досі існують. Після затвердження Національної стратегії був створений Довідник з безбар’єрності. У ньому викладено всю коректну термінологію, яку варто використовувати замість дискримінаційної, образливої лексики щодо певних груп людей, яку іноді в суспільстві все ще використовують до сьогодні.

Метою зустрічі було висвітлення маркерів культури рівності та інклюзивності, обговорення реалій і перспектив адаптації закладів готельно-ресторанного бізнесу до обслуговування людей з особливими потребами в Україні. Також розглянули:

    • маломобільні групи населення, їх особливості і потреби:
    • що таке психологічно безпечне середовище на робочому місці;
    • створення мапи підтримки ментального здоров’я у вашій компанії;
    • інклюзивність у бізнесі – можливість, від якої виграють усі;
    • як зробити простір підприємств HORECA доступним для всіх, без обмежень;
    • ментальне здоров’я у колективі, у якому є особливі працівники;
    • психологічні аспекти спілкування з людьми з особливими потребами;
    • соціальна та моральна відповідальність інклюзивності.

Спікери:

  • Ольга Михайлова, керівник тренінгового центру PROFI CLUB і співзасновник ГО «Ресторанна Гільдія»»
  • Олена Булах, голова ГО «Ассоціація рестораторів та готельєрів», м. Дніпро;
  • Оксана Бутурліна, директор центру компетенцій Федерації організацій роботодавців.

За результатами пройденого навчання, учасники отримали сертифікати. Дякуємо Навчальному центру «Profi Club» за цікаві та змістовні заходи!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */