З 18 до 24 березня 2024 року Національний банк України разом із партнерами проводив конкурс постерів із соціальної реклами “Мистецтво надійних паролів” для студентів закладів професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти. Захід відбувався в межах Global Money Week (Всесвітній тиждень грошей).
Конкурс постерів із соціальної реклами “Мистецтво надійних паролів” – це освітня ініціатива, під час якої студенти створюють постери для соціальної реклами на тему використання та зберігання складних та унікальних паролів. Конкурсні роботи подали 831 учасників із різних ЗВО України, включаючи здобувачів Державного університету «Житомирська політехніка». Під час оцінювання робіт журі звертало увагу на:
- наявність порад на тему використання та/чи зберігання надійних паролів;
- креативність текстового наповнення постера: зрозумілість, простоту тексту, емоційне забарвлення повідомлення тощо;
- креативність дизайну – візуальне оформлення постера, відповідність зображення текстовому наповненню.
У конкурсів постерів взяли участь здобувачі І та ІІ курсу освітнінього ступеня «бакалавр» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». Студентка групи ФБС-8 Ілона Власюк здобула ІІ місце у конкурсі зі своєю роботою. Перша п’ятірка переможців отримає по одному сертифікату на купівлю книжок з фінансової грамотності й підприємництва та настільних ігор на суму п’ять тисяч гривень та безстрокові сертифікати на екскурсію до Музею грошей НБУ.
Від Житомирської політехніки в конкурсі постерів із соціальної реклами “Мистецтво надійних паролів” взяли участь 22 студента, які отримали сертифікат про участь.
Вітаємо Власюк Ілону та бажаємо подальших творчих досягнень!