Лекція від експерта в сфері діджитал-маркетингу Максима Очередька

Shares

Один із сучасних методів навчання та ознайомлення студентів з практичними навичками в межах вивчення дисциплін є зустрічі зі спеціалістами-практиками відповідного профілю.

Так, 23 квітня 2024 року зі студентами спеціальностей 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» освітніх рівнів «бакалавр» та «магістр» груп МА-1, МА-2, МО-68, МО-68к, МО-69 та ПВМ-9 поділився своїми професійними навичками Максим Очередько, спеціаліст з 10-річним досвідом в сфері інтернет-реклами, Retention Specialist цифрового рекламного агенства Bread Loaf. Ця лекція була практичним доповненням до теоретичного вивчення матеріалу в межах дисциплін «Реклама та паблік рілейшнз», «Основи маркетингу» та «Діджитал-інструменти для бізнесу».

В межах зустрічі Максим презентував здобувачам вищої освіти лекцію на тему: «Retention marketing that drives revenue & increases customer LTV» та представив інструменти щодо залучення та утримання клієнтів за допомогою реклами, які використовує у власній професійній діяльності; виокремив показники (метрики) для оцінки ефективності рекламних інструментів, акцентував увагу на e-mail-маркетингу та засобах обмеження фішінгу. В кінці лекції студенти отримали можливість задати питання за напрямами використання цифрових інструментів, які їх зацікавили та які доцільно використовувати в своїй професійній кар’єрі.

Дякуємо Максиму Очередько за цікаву зустріч, змістовний матеріал та якісні професійні поради в сфері діджитал-маркетингу!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */