Електронний кабінет студента Житомирської політехніки

Shares

Державний університет “Житомирська політехніка” продовжує створювати нові електронні сервіси та розширювати можливості існуючих.

Після запуску електронних відомостей, для усіх студентів Житомирської політехніки денної та заочної форми навчання доступний електронний кабінет, який надає такі можливості:

  • отримання оперативної інформації щодо освітнього процесу;
  • перегляд поточного оцінювання та результатів семестрового контролю, можливість погодження з оцінкою;
  • отримання інформації про розклад сесії;
  • перегляд стану оплати навчання та отримання реквізитів для оплати освітніх послуг;
  • вибір навчальних дисциплін для вивчення у наступному навчальному році (буде проводитись у червні).

Для того, щоб почати користуватися електронним кабінетом, необхідно перейти на сайт: https://cabinet.ztu.edu.ua. Для входу використовується логін на пароль, який наданий відділом комп’ютерних мереж (логін та пароль від Освітнього порталу університету та локальної мережі університету). У випадку втрати логіну та/або пароля, необхідно відправити лист на адресу vkm@ztu.edu.ua з проханням прислати новий пароль. До листа прикріплюється фотографія студентського квитка або іншого документа, що дозволяє ідентифікувати особу.

Після входу в особистий кабінет, для студентів, які навчаються в університеті за декількома освітніми програмами є можливість вибору спеціальності. Відображається інформація про факультет, освітній ступінь, форму навчання, академічну групу та назву освітньої програми, за якою навчається студент.

В окремому блоці відображається інформація про оцінки, які пропонуються студенту для отриманням автоматично за результатами поточної успішності.

До дати проведення екзамену у студента є можливість для кожного заліку та екзамену вибрати або погодження з підсумковою оцінкою на основі поточної успішності або записатися на складання підсумкового контролю на основі тестування.

Якщо оцінка погоджена студентом, то відповідний прямокутник зафарбовується у зелений колір і під ним з’являється слово “Погоджено”. Для відміни погодження студент може натиснути на значок “[x]”, який розташовано справа:

Якщо студент обрав складання заліку або екзамену, то під прямокутником з’явиться відповідне повідомлення. Для відміни вибору, як і в попередньому випадку, студент може натиснути на значок “[x]”, який розташовано справа.

Функціональні можливості електронного кабінету студента будуть постійно розширюватися. Про нові можливості буде додатково повідомлятися в шапці електронного кабінету студента.

Слідкуйте за оновленнями.

Успіхів!

#ЦеЖ_Політехніка

8 коментарів до “Електронний кабінет студента Житомирської політехніки”

    1. Прочитайте уважно вище новину, коментар до якої ви написали, і там ви знайдете інструкцію, що треба зробити для відновлення паролю.

  1. В мене є і логін і пароль,але в кабінет зайти не можу,видає повідомлення,що потрібно зачекати 24 години,чекаю вже 48, писав на пошту яку порадили,але ніхто не відповідає,з цією проблемою куди?

  2. Не оновлюються оцінки в особистому кабінеті, група ЗФБС-18-1, писала на пошту яку порадили,але ніхто не відповідає,з цією проблемою куди?

    1. Прочитайте уважно вище новину, коментар до якої ви написали, і там ви знайдете інструкцію, що треба зробити для відновлення паролю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *