28 березня 2024 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь у воркшопі «Досвід ЄС щодо сталого розвитку туризму» організованого ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського.
Воркшоп відбувся в межах реалізації проєкту «Європейські цінності: сталий розвиток, економічна безпека та цивілізаційні імперативи» 101127413 — EVSDESCI (програма Еразмус + напрям Жан Моне), що фінансується Європейським Союзом, з метою висвітлення і поширення теоретичної та прикладної інформації з питань, пов’язаних з інституційними рамками та механізмами підтримки і координації сталого розвитку туризму в країнах ЄС.
Цікавими були доповіді:
- «Ревіталізація як інструмент сталого розвитку туризму постіндустріального міста: кейс м. Лодзь, Польща», «Онлайн-інструменти моніторингу зеленого та цифрового переходу європейської туристичної екосистеми», Ганна Горіна, д.е.н., професор, завідувач кафедри економіки та туризму ДонНУЕТ;
- «Стале управління індустріальною спадщиною в контексті розвитку урбаністичного туризму», Катерини Горюнова, PhD з менеджменту, доцент кафедри маркетингу та туризму МДУ, проєктний менеджер Transform4Europe в Університеті Вітовта Великого м. Каунас, Литва. Пані Катерина розкрила питання урбаністичного туризму, як одного із типів туристичної діяльності, що виконується в межах міського середовища. Інтригуючою стала інформація міського дослідження, що індустріальному туризму властиві риси молодіжної субкультури.
До воркшопу долучилися здобувачі вищої освіти, науково-педагогічні працівники профільних ЗВО, фахівці сфери туризму та гостинності, представники органів місцевого самоврядування та усі бажаючі.
Мета заходу була досягнута, адже модератор зустрічі організував висвітлення та поширення теоретичної та прикладної інформації з питань, пов’язаних з інституційними рамками та механізмами підтримки і координації сталого розвитку туризму в країнах ЄС. Крім того, пізнавальною для здобувачів освіти була інформація про критерії та програми сертифікації сталого розвитку європейського готельного бізнесу.
Дякуємо спікерам та організаторам за цікавий та інформативний захід, а також за можливість участі в ньому!