Відкрита лекція у рамках співпраці з Національним університетом «Чернігівська політехніка» для магістрантів Житомирської політехніки

Shares

28 квітня 2023 року студенти, які здобувають освітній рівень «магістр» за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (груп МОМ-23, ПВМ-8), та викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій прослухали лекцію «Зовнішня реклама: класифікація, особливості використання» у рамках вивчення дисципліни «Діджитал-інструменти для бізнесу», «Цифровий маркетинг у дії», прочитаною доцентом кафедри підприємництва і торгівлі Національного університету «Чернігівська політехніка», к.е.н, доц. Соломахою Іриною Володимирівною.

Проведена лекція була присвячена питанням еволюції становлення та трактування поняття «зовнішня реклама», її класифікації, чинних законодавчих документів, що регулюють організаційні аспекти зовнішньої реклами тощо.

Окрему увагу було відведено динаміці медіа рекламного ринку України за 2018-2022 роки. Так, обсяги витрат на зовнішню рекламу скоротилися більше, ніж на 50% за 2022 рік порівняно з попереднім.

Значний акцент було зроблено на видах зовнішньої реклами, назви яких в основному мають англомовне (наприклад, сітілайти, лайтбокси, беклайти) чи німецькомовне походження (наприклад, брандмауери, штендери).

Лектором було наголошено, що зовнішня реклама розвивається та набуває нових форм і форматів в узгодженні до того середовища, де використовується. Наприклад, пілари або рекламні тумби зазвичай використовують в історичних центрах міст для того, щоб ця реклама сприймалася гармонійно з іншими особливостями архітектури й споруд.

Пані Ірина крім 20-річного викладацького досвіду має багаторічний досвід роботи директором магазину (а згодом і цілої мережі магазинів), тому наводила цікаві приклади безпосередньо з практики магазинів роздрібної торгівлі. Так, розказуючи про такий вид зовнішньої реклами як маркізи (зовнішні навіси біля вікон, виготовлені з акрилової тканини, які застосовуються для захисту приміщень від проникнення сонячних променів) лекторка зазначила наскільки великою проблемою для торгівлі взуттям є його вигорання через вплив сонячного світла, навіть непрямого.

По закінченню лекції магістранти та викладачі мали можливість задати питання лектору. Зокрема, були озвучені такі питання як:

1) яким Ви вбачаєте майбутнє зовнішньої реклами з огляду на постковідні наслідки, воєнний стан та високий рівень витрат на її організацію порівняно з цифровою рекламою;

2) чи вбачаєте ви перспективним такий вид реклами як мурали;

3) яка реклама ефективніша – реклама на білбордах чи реклама на транспорті;

4) для яких випадків дієвою рекламою будуть штендери, які возять на відкритих кузовах машин.

Висловлюємо щиру подяку Соломасі Ірині Володимирівні за можливість прослухати цікаву та змістовну лекцію про зовнішню рекламу, розширити своє розуміння форм та форматів зовнішньої реклами, та сподіваємося, що співпраця з Національним університетом «Чернігівська політехніка» буде тривати й далі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */