Нещодавно на кафедрі психології та соціального забезпечення відбулося підсумкове засідання круглого столу зі стейкхолдерами на тему «Становлення конкурентоздатного практичного психолога у процесі навчання: реалії і перспективи». У засіданні, яке відбулося в онлайн-режимі, взяли участь викладачі кафедри практичної психології та соціального забезпечення, декан факультету педагогічних технологій та освіти впродовж життя, здобувачі вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» та запрошені стейкхолдери.
У ході засідання Павло ЖУРБЕНКО, головний лікар КНП «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради, зосередив увагу учасників на особливостях студентоцентрованого підходу та розвитку особистісно-професійних якостей майбутніх фахівців-психологів, відображенню цих підходів в освітній програмі. ТРИБУН Оксана, кризова психологиня, психотерапевт в методі позитивної психотерапії, арт-терапевт, власниця соціального підприємства «Психологічний кластер», голова Громадської організації Житомирської обласної організації «Воскресіння», звернула увагу на доцільність підготовки психологів з урахуванням прив’язки до регіональних потреб адекватних вимогам сучасного ринку праці.
КУРАНОВА Катерина, практичний психолог приватного Салезіянського ліцею «Всесвіт», розкрила особливості застосування інноваційних психолого-педагогічних технологій у підготовці психологів, окреслила шляхи розширення можливостей практичного спрямування підготовки фахівців.
ШУСТОВА Марія, практичний психолог ліцею №23 ім. М. Очерета м. Житомира, медіатор з вирішення конфліктів, наголосила на необхідності наявності психодіагностичного інструментарію для роботи, оновлення, вдосконалення та адаптації існуючих психологічних методів під умови сьогодення.
За результатами зустрічі було вирішено періодично обговорювати зі стейкхолдерами потреби ринку праці та вносити їх до навчальних програм, організовувати зустрічі студентів та зацікавлених установ та організацій для наочної демонстрації їх роботи, організувати проходження практики магістрів зі спеціальності 053 «Психологія» на базі компаній-партнерів, врахувати пропозиції стейкхолдерів при оновленні освітньо-професійної програми та навчального плану підготовки магістрів.