Участь студентів Житомирської політехніки у майстер-класі «CRM: як підібрати та впровадити» від представників компанії «CRM solutions»

Shares

30 квітня 2024 року у межах співпраці з Одеським національним економічним університетом (на підставі укладеного договору та на дружнє запрошення проректора з наукової роботи ОНЕУ д.е.н., проф. Олександра Літвінова) здобувачі вищої освіти, які навчаються на спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр» та спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітнього рівня «магістр» долучилися до майстер-класу від Сергія Тимчука, якій обіймає посаду СЕО в компанії «CRM Solutions».

Компанія «CRM Solutions» надає послуги з впровадження CRM-систем понад 7 років, є сертифікованим партнером різних CRM-систем, на їх рахунку більш ніж 350 реалізованих проєктів.

У межах майстер-класу спікер  Сергій Тимчук акцентував увагу на:

  • відмінностях між CRM (Customer Relationship Management) та ERP (Enterprise Resource Planning);
  • правилах «здорової» CRM;
  • типах CRM-систем для різних потреб;
  • найпоширеніших помилках при впровадження CRM;
  • вартості впровадження CRM;
  • критеріях відбору інтегратора CRM.

Додатково пан Сергій порекомендував у межах навчального процесу використовувати демоверсії CRM-систем, які стануть у нагоді для апробації можливостей функціоналу різних програмних пропозицій  (keepincrm, keycrm, sitniks, planfix, trello).

Висловлюємо подяку нашим партнерам з Одеського національного економічного університету за можливість долучитися до заходу, присвяченому практичним особливостям впровадження та розвитку CRM-систем для українського бізнесу! Окрема подяка панові Сергію Тимчуку за можливість увібрати базиси використання CRM-систем від передових українських практиків, які працюють у сфері автоматизації управління взаємин з клієнтами!

Відгуки студентів:

Яна ВІТКОВСЬКА, МА-2

Було цікаво долучитися до майстер-класу та отримати нову інформацію: як залучати клієнтів, як створювати конкурентні переваги через використання CRM-систем під час широкомасштабної війни. І це все у контексті розвитку українського бізнесу

Анна КУРЕЛЬЧУК, МА-2

Для мене це було надзвичайно цікаво почути досвідчену людину в CRM-сфері, який поділився  з нами знаннями з власного практичного досвіду: як правильно побудувати діалог з клієнтом, щоб продавати більше і швидше, чи які перспективи може надавати CRM-система або як правильно розвиватися в цій сфері. Все це і багато чого цікавого нам розповів спікер Сергій Тимчук

Ірина ПАРХОМЧУК, МА-2

На майстер-класі були висвітлені плюси впровадження CRM-систем та можливості розвитку в цій сфері. Також були наведені конкретні приклади програмних рішень на ринку України з огляду їх цінової пропозиції

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */