Публічне обговорення освітніх програм «Підприємництво та торгівля» та «Маркетинг» з академічною спільнотою

Shares

18 квітня 2024 р. з метою представлення особливостей освітньо-професійних програм гаранти ОПП «Підприємництво та торгівля» ОС «магістр» Катерина Орлова та ОПП «Маркетинг» ОС «бакалавр» Тетяна Завалій долучилися до V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку», що проходила на базі Київського національного університету будівництва та архітектури.

На початку пленарного засідання до учасників із привітальним словом звернувся Петро Захарченко, канд. техн. наук, завідувач кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві КНУБА, віце-президент Академії будівництва України, професор, який відзначив важливість обміну думками та результатами досліджень, особливо у сучасних умовах.

Виступи усіх учасників пленарного засідання вирізнялися високим рівнем актуальності, важливістю у сучасних умовах, охоплювали широкий спектр питань, пов’язаних із проблемами і перспективами розвитку економіки, нооекономікою України, логістикою в індустріалізації 4.0, оподаткуванням малого бізнесу, проблемами енергозбереження та використання сучасних матеріалів, організацією оплати праці та визначенням ринкової вартості об’єктів оцінки.

Катерина Орлова презентувала основне спрямування ОПП «Підприємництво та торгівля» за ОС «магістр», особливу увагу звернувши на формуванні цифрових навичок здобувачів вищої освіти. Крім того, під час доповіді спікер відзначила можливості студентів щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії, а також найбільш поширені методи навчання, що використовуються в освітньому процесі Житомирської політехніки.

Тези Тетяни Завалій були присвячені особливостям формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів, які навчаються за освітньою програмою «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в Житомирській політехніці, через обрання вибіркових дисциплін. Зокрема, надані рекомендації щодо розширення пулу вибіркових дисциплін за чотирма змодельованими можливими освітніми траєкторіями (Цифровий маркетинг, Аналітика для маркетингу, Маркетинг-менеджмент, Бренд-менеджмент). Запропоновані рекомендації націлені на покращення умов варіативності в межах обраних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти.

Щиро вдячні за можливість долучитися до конференції, особливу вдячність висловлюємо Ользі Юдічевій за високий рівень організації заходу! Бажаємо усім учасникам мирного неба та подальших звершень і досягнень!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */