Участь студентів Житомирської політехніки в онлайн-конференції «EMAIL-МАРКЕТИНГ 2024»

Shares

19 березня 2024 року маркетингова платформа SendPulse провела онлайн-конференцію щодо актуальних питань Email-маркетингу в 2024 році. Серед запрошених спікерів були Олександр Рись – Амбасадор SendPulse, експерт у сфері стратегічного і retention маркетингу, Аліна Пшеничникова – Head of Product Email Department at Netpeak Agency, Галина Панасюк – CRM manager travel startup Voyagu, Оксана Грановська – засновниця студії email-маркетингу Aurim та телеграм-каналу Анатомія email-маркетингу.

Студенти другого курсу спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» в межах дисципліни «Діджитал-інструменти для маркетингу» (МО-68, МО-69) та дисципліни «Реклама та паблік-рілейшнз» (МА-1) мали змогу ознайомитися з тим, яким буде email-маркетинг в 2024 році, що робити, щоб листи доставлялися, відкривалися і конвертувалися та як адаптувати та запускати email-кампанії на міжнародному ринку.

Під час конференції спікерами було висвітлено питання:

🔸 Актуальних стратегій email-маркетингу, які працюють. 

🔸 Автоматизації email-розсилок: переваги та стратегії використання.

🔸 Міжнародного email-маркетингу: стратегії адаптації та локалізації для різних культурних контекстів.

🔸Як гарантовано потрапляти в інбокс у 2024 році.

Окрім цього, за результатами прослуханої онлайн-конференції кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій отримала інформаційний гайд «Майбутнє email-маркетингу: тенденції, які варто знати у 2024 році», а студенти відповідні сертифікати.



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */