Участь учениці Наукового ліцею та викладача Житомирської політехніки у проєкті «Маркетинг для школярів»

Shares

27 жовтня 2023 року на запрошення Голови спілки рекламістів України, доктора наук з державного управління, професора кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету імені Тараса Шевченка Євгена РОМАТА старший викладач кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Тетяна ЗАВАЛІЙ та учениця Наукового ліцею Житомирської політехніки Діана САХНЕВИЧ взяли участь у тренінгу «Ринок. Маркетингове розуміння. На кого спрямований маркетинг?» з циклу тренінгів проєкту Спілки рекламістів України «Маркетинг для школярів».

На тренінгу була обговорена проблематика розуміння маркетингу та його базових концептів на рівні учнів старших класів – від поняття ринку, його учасників (продавців і покупців), піраміди потреб А. Маслоу, мотивів споживання, сегментації ринку до загального розуміння маркетингового підходу для особистих потреб.

На зустрічі була анонсована можливість участі як здобувачів вищої освіти, так й школярів у 9-му Харківському студентському фестивалі реклами, який проводиться Харківським національним економічним університетом імені Семена Кузнеця, проведення фестивалю заплановано на 1 грудня 2023 року. Зокрема, учні можуть подавати власні роботи у номінації «Реклама, створена школярами». Перелік номінацій для студентів є значно ширшим:

  1. Відеореклама (Video);
  2. Зовнішня реклама (Outdoor);
  3. Друкована реклама (Print);
  4. Рекламні відеоролики в мережі TikTok;
  5. Інтернет-реклама (Internet);
  6. Проєкти івент-маркетингу (Event Marketing);
  7. Реклама, створена школярами.

Дякуємо пану Євгену РОМАТУ за можливість брати участь у ініціативах спрямованих на здобувачів освіти різних рівнів підготовки та формувати розуміння маркетингових базисів!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */