27 жовтня 2023 року на запрошення Голови спілки рекламістів України, доктора наук з державного управління, професора кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету імені Тараса Шевченка Євгена РОМАТА старший викладач кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Тетяна ЗАВАЛІЙ та учениця Наукового ліцею Житомирської політехніки Діана САХНЕВИЧ взяли участь у тренінгу «Ринок. Маркетингове розуміння. На кого спрямований маркетинг?» з циклу тренінгів проєкту Спілки рекламістів України «Маркетинг для школярів».
На тренінгу була обговорена проблематика розуміння маркетингу та його базових концептів на рівні учнів старших класів – від поняття ринку, його учасників (продавців і покупців), піраміди потреб А. Маслоу, мотивів споживання, сегментації ринку до загального розуміння маркетингового підходу для особистих потреб.
На зустрічі була анонсована можливість участі як здобувачів вищої освіти, так й школярів у 9-му Харківському студентському фестивалі реклами, який проводиться Харківським національним економічним університетом імені Семена Кузнеця, проведення фестивалю заплановано на 1 грудня 2023 року. Зокрема, учні можуть подавати власні роботи у номінації «Реклама, створена школярами». Перелік номінацій для студентів є значно ширшим:
- Відеореклама (Video);
- Зовнішня реклама (Outdoor);
- Друкована реклама (Print);
- Рекламні відеоролики в мережі TikTok;
- Інтернет-реклама (Internet);
- Проєкти івент-маркетингу (Event Marketing);
- Реклама, створена школярами.
Дякуємо пану Євгену РОМАТУ за можливість брати участь у ініціативах спрямованих на здобувачів освіти різних рівнів підготовки та формувати розуміння маркетингових базисів!