З метою популяризації академічної доброчесності та корпоративної культури серед здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» в Державному університеті «Житомирська політехніка» систематично проводяться різноманітні заходи. 27 листопада 2023 р. для студентів 1, 2, 3, 4 курсів освітнього ступеня «бакалавр» та 1 курсу освітнього ступеня «магістр» кураторами академічних груп ЕК-4, ЕК-5к, ЕК-7 (доц. Ткачук В.О.), ЕК-5, ЕК-6к (доц. Овандер Н.Л.) та ЕК-6, ЕК-7к (доц. Мельник Т.Ю.), ЕПМ-21 (доц. Обіход С.В.) онлайн було проведено спільну кураторську годину на тему «Академічна доброчесність та корпоративна культура в Житомирській політехніці».
Здобувачі освіти мали змогу більше дізнатися про внутрішні нормативні документи університету, які діють в сфері академічної доброчесності та корпоративної культури, у зв’язку з чим ознайомилися з Кодексом академічної доброчесності, Кодексом корпоративної культури, а також Положенням про академічну доброчесність та етику академічних взаємовідносин в Державному університеті «Житомирська політехніка» та Положенням про Комісії з академічної доброчесності, етики та управління конфліктами у Державному університеті «Житомирська політехніка» та іншими документами.
Провідним доповідачем була доцент кафедри фінансів та цифрової економіки, к.е.н., доц. Наталія ОВАНДЕР, яка, крім того, розповіла про особливості підготовки наукових текстів (тез, статей, кваліфікаційних робіт) та їх подальшої перевірки на предмет унікальності.
У ході бесіди зі студентами кураторами було акцентовано увагу на використанні корисних онлайн-сервісів для попередньої перевірки студентських робіт на наявність запозичень. Зокрема, студенткою гр. ЕК-5 Камілою ПОХІЛЬЧЕНКО запропоновано сервіс Plag, який хоч і платний, однак на даний момент надається безкоштовно для громадян України (посилання: https://www.plag.com.ua).
Доц. Вячеславом ТКАЧУКОМ було висловлене сподівання на подальші спільні зустрічі з нагоди покращення оригінальності наукових текстів та розгляду конкретних прикладів цитувань, перефразувань, «видачі» з чату GPT тощо, що часто використовується у навчальному процесі.