Заняття з дисципліни «Основи маркетингу» для групи МА-1 було проведено на базі ТОВ «КАРМАРКЕТ+» (авторинку Carmarket)

Shares

Для студентів 1 курсу, які здобувають освітній рівень «бакалавр» за спеціальністю 075 «Маркетинг»,  було проведено заняття з дисципліни «Основи маркетингу» на базі ТОВ «КАРМАРКЕТ+», – найбільшому авторинку міста Житомира.

До ознайомлення з бізнес-моделлю підприємства та, безпосередньо, специфікою маркетингової діяльності долучилися Денис ГУЦЬКО (засновник ТОВ «КАРМАРКЕТ+»), Микола ОНИКІЙЧУК (маркетолог, засновник вебстудії «Uzor.Group»), Павло ЛЕГЕНЧУК (ведучий, YouTube-блогер).

На проведених заняттях студентів ознайомили з комплексом маркетингу ТОВ «КАРМАРКЕТ+», зокрема товаром (послугами стоянки, продажу тощо), ціновою політикою, місцем надання послуг (фізичний майданчик та кармаркет-онлайн) та каналами, через які відбуваються комунікації з цільовою аудиторією (офіційний сайт, YouTube-канал, Instagram, Facebook, TikTok, Telegram-канал, Telegram-бот, Viber, зовнішня реклама).

Також майбутні маркетологи познайомилися з CRM-системою авторинку, в рамках якої менеджери з продажу формують базу товарів у розрізі, які автівки є на майданчику, які заїжджають тільки на вихідних, які є у базі «Кармаркет-онлайн».

Інформація про всі автівки, які не продані, деталізована у контексті року випуску, ціни, інформації про власника, його контактних даних, кількості показів автівки менеджерами авторинку, відгуків тих клієнтів, які переглянули авто, поточного стану розрахунків за стоянку тощо.

Увагу було акцентовано на фейлах (провалах) маркетингової діяльності, зокрема тих ініціативах, в які було вкладено ресурси, але які на практиці не виявилися ефективними для збільшення трафіку, як фізичного, так і цифрового з огляду на канали комунікації з клієнтами. Практична складова роботи студентів полягала в створенні контенту (відеороликів TikTok-формату) на основі тих автівок, які вони могли вибрати самостійно.

Висловлюємо щиру подяку команді авторинку КАРМАРКЕТ за можливість познайомитися з бізнес-моделлю, долучитися до маркетингової діяльності безпосередньо на практиці та стати КОМАНДОЮ авторинку, хоча б і тимчасово. Сподіваємося, що це початок довготривалої співпраці на шляху здобуття не тільки теоретичних знань, але й практичних навичок!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */