Участь представників Житомирської політехніки в INTERNATIONAL STAFF TRAINING WEEK, організованому в Çankırı Karatekin University, Туреччина

Shares

У рамках реалізації міжнародного проєкту ERASMUS+ Programme з 22 по 26 травня 2023 року офіційна делегація Державного університету «Житомирська політехніка» взяла участь у INTERNATIONAL STAFF TRAINING WEEK, організованому та проведеному в університеті Çankırı Karatekin University (м. Чанкири, Туреччина).

До складу делегації увійшли начальник відділу міжнародних зв’язків, доцент кафедри маркшейдерії, к.т.н. Василь Мамрай, доцент кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій, к.е.н. Ірина Жалінська, старший викладач кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій, PhD Тетяна Завалій.

У програмі міжнародного стажування брали участь науковці та управлінці з різних країн світу, серед яких Україна, Туреччина, Алжир, Боснія та Герцеговина, Камерун, Косово та Туніс.

Робочий тиждень розпочався з ознайомчої зустрічі та налагодженні наукової співпраці з іноземними колегами. Продовженням насиченого графіку стали тренінги як загального, так і відповідного професійного спрямування (на інженерному факультеті та факультеті економіки й адміністративних наук).

Програма візиту також передбачала робочі зустрічі з керівництвом університету. Зокрема, були проведені зустрічі з ректором університету Prof. Dr. Harun ÇİFTÇİ, обговорення майбутньої співпраці з заступником декана інженерного факультету Doç. Dr. Cihan Doğruöz, викладачем кафедри цивільної інженерії Prof. Dr. Ender Sarıfakıoğlu, заступником декана факультету економіки та адміністративних наук Prof. Dr. İbrahim Bozkurt, та викладачем Doç. Dr. Burak Keskin.

Програма стажування також містила відвідування визначних місць м. Чанкири, соляних печер, національного парку та етнографічного музею.

Висловлюємо щиру подяку за сприяння реалізації програм міжнародної академічної мобільності ректору Віктору Євдокимову та першому проректору Оксані Олійник.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */