Спільне засідання студентських наукових гуртків кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій

Shares

Складність та динамізм зовнішнього середовища висувають перед підприємницькими структурами ряд загроз, із якими вони повинні боротися задля забезпечення досягнення суспільних та корпоративних інтересів. Водночас, зміни у зовнішньому середовищі відкривають перед господарюючими суб’єктами також і ряд можливостей, раціональне використання яких спроможне дати новий поштовх підприємницькій діяльності.

Так, 26 квітня 2023 року відбулося спільне засідання наукових гуртків кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій «Бізнес-процеси в підприємництві та торгівлі» та «Менеджмент підприємницької діяльності», присвячене питанням викликів, з якими стикається бізнес у період воєнного стану, а також проблемам та перспективам просування продукції у цифровому просторі сьогодення. До засідання долучилася фахівець-практик Наталія СІРОВАТСЬКА, контент-менеджер ТОВ «ДОМІНАНТ-ВУД».

Пані Наталія розповіла аудиторії про ряд викликів, з якими зіштовхнулося підприємство на початку повномасштабного вторгнення, серед яких окремо варто виділити логістичні ризики – через закриття портів, втрату працівників – через мобілізацію значної їх частини, фінансові ризики – через зменшення обсягів замовлень вітчизняних споживачів, енергетичні ризики – через пошкодження систем генерування та розподілу електроенергії. Водночас, підприємство, активно просуваючи свій продукт в цифровому просторі, почало розширювати міжнародну діяльність, в тому числі вийшло на азійський ринок.

Особливу увагу було приділено питанням наповнення англомовного сайту ТОВ «ДОМІНАНТ-ВУД» та просування продукції у мережі Internet. Було визначено, які саме онлайн платформи та соціальні мережі є найбільш ефективними з досвіду просування продукції підприємства. Пані Наталія також конкретизувала, що частину робіт з наповнення контентом здійснюють працівники підприємства, а інші роботи передано в аутсорсинг.

Лекція пані Наталії була прочитана в розвиток курсу: «Діджитал-інструменти для бізнесу», який викладається для студентів освітнього рівня «магістр» освітніх програм двох спеціальностей 073 «Менеджмент» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (групи МОМ-23, ПВМ-8).

Дякуємо Наталії СІРОВАТСЬКІЙ за приділений час та представлену можливість дізнатися більше про діяльність підприємства, виклики, з якими воно стикнулося та шляхи їх подолання з використанням сучасних цифрових технологій!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */