7 грудня 2022 року студенти кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій прослухали лекцію «Маркетинг у соціальних мережах» практикуючого SMM-фахівця, контент- та сторіс-мейкера Олени КЛИМЕНКО. До заходу долучилися студенти, які здобувають бакалаврський та магістерський рівні освіти за спеціальностями «Менеджмент» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (групи МО-66(к), МО-67, МО-68, МО-69, ПВ-7, ПВ-9к, МОМ-23, ПВМ-8), та, які здобувають бакалаврський рівень освіти за спеціальністю «Маркетинг» (група МА-1), а також викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій.
Основну увагу Олена КЛИМЕНКО приділила такому інструменту інтернет-маркетингу як маркетинг у соціальних мережах (SMM). Цікавим фактом є те, що найпопулярнішою соціальною мережею в Україні під час війни визнається Telegram (66 % користувачів), слід за яким йде YouTube (61 %) та Facebook (58 %).
Також були перелічені різні фахівці, яких необхідно залучати для просування товарів у соціальних мережах, зокрема SMM-спеціаліст (SMM-менеджер), контент-менеджер, копірайтер, сторіс-мейкер, рілс-мейкер, таргетолог, контекстолог, Tik Tok менеджер, менеджер блогера, контент-фотограф, вебдизайнер, експерт зі створення масок тощо. Основним завданням SMM-менеджера, як фахівця, який займається маркетингом у соціальних мережах, було визначено популяризацію бренду, компанії або експерта на цих цифрових майданчиках.
Більш детально лектор зупинився на особливостях просування товарів через платформу Instagram, а саме на аналізі цільової аудиторії та конкурентів, написанні SMM-стратегії, створенні продуктової лінійки, воронки продажів та упакуванню профілю.
Всі методи просування у Instagram поділяють на безкоштовні (правильна упаковка профілю, хештеги, геолокація, коментинг, рілс, розсилки, взаємний піар) та платні (реклама у блогерів, марафони, таргетована реклама). З-поміж трендів SMM 2023 року Олена КЛИМЕНКО перелічила такі фактори ефективного просування в соціальних мережах як щирість, бренди з сильним позиціонуванням, якісна комунікація та соціальна місія.
Студенти мали можливість задати питання лектору. Зокрема, задавалися питання стосовно першого досвіду роботи в індустрії діджитал-маркетингу, тривалості робочого дня фрілансера, гарантій оплати за виконані роботи чи надані послуги в цифровому просторі, швидкості наповнення сторінки Instagram хайлайтсами, спеціалізованих додатків, які допоможуть в процесі пакування профілю Instagram, українських шрифтів тощо.
Відгуки студентів:
Дарія ВІЛІЙЧУК, МО-66:
«Після лекції почала задумуватися щодо роботи у цій сфері, хоча до цього чула про SMM тільки поверхнево. На мою думку, такі лекції розширюють світогляд студентів щодо можливостей роботи у дистанційному форматі, зокрема щодо того, які дійсно є переваги та недоліки у такої роботи як SMM-фахівець.» |
Дарина РОМАНЕНКО, ПВ-5:
«До того, як я прослухала цю лекцію, я вже знала чимало про Інтернет-маркетинг у соціальних мережах. Проте, Олена Клименко допомогла мені зрозуміти всі деталі більш точно. Весь матеріал був поданий структуровано та організовано. Найбільш цікавим було те, що спікерка поділилась своїм власним досвідом з нами, розповіла про свій власний шлях у SMM.» |
Висловлюємо щиру подяку Олені КЛИМЕНКО за цікаву лекцію, присвячену особливостям такого інструменту інтернет-маркетингу як SMM, і сподіваємося на подальшу співпрацю!