Тренінг «Соціальне підприємництво: кроки розвитку власної ідеї»

Shares

8-10 грудня 2022 року д.е.н., проф. Ірина Жиглей зі студентами-магістрантами спеціальності «Облік і оподаткування» (група ООМ-10) у рамках вивчення курсу «Соціальна відповідальність» взяли участь у тренінгу «Соціальне підприємництво: кроки розвитку власної ідеї», який проводився в рамках модуля програми Еразмус+ Жан Моне «Впровадження європейської циркулярної економіки через соціальне підприємництво як ідентичність EU4Business» в онлайн-форматі на платформі Zoom. Тренінг проводився як у формі лекції, так і через інтерактивну роботу в групах із захистом своїх ідей.

Тренінг проводили представники ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» Тетяна Горохова,  кандидат економічних наук, доцент, координаторка проєкту, та Тетяна Вайдер, кандидат наук з державного управління.

На тренінгу були розглянуті такі питання, як:

    • основи соціального підприємництва;
    • Європейський та Український досвід соціального підприємництва, кращі практики;
    • юридичні аспекти функціонування соціального підприємництва в Європі та Україні;
    • бізнес-моделювання соціального підприємництва;
    • використання метода CANVAS;
    • основи фандрейзингу.

Участь у тренінгу є прикладом включення окремих аспектів неформальної освіти в навчальний процес, що дозволять досягти відповідних програмних результатів навчання, передбачених освітньою програмою.

Крім того, як керівник гуртка «Соціально відповідальні практики суб’єктів господарювання», до заходу також були запрошені й інші студенти, яких цікавить дана тема. Дякуємо студентам ОКР бакалавр, які взяли участь в тренінгу, за їх зацікавленість та активну участь.

Щира подяка пані Тетяні Гороховій та пані Тетяні Вайдер за гарно проведений фаховий захід.

 Д.е.н., проф., професор кафедри інформаційних технологій в управління та обліку  Ірина Жиглей

P.S. Всі учасники тренінгу отримали сертифікати про підвищення кваліфікації в обсязі 0,8 кредитів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */