Зустріч начальника відділу маркетингу та реклами АТ «Житомирський маслозавод» зі студентами

Shares

09 листопада 2022 року студенти освітнього ступеня «магістр» спеціальностей 073 «Менеджмент» (групи МОМ-23) та 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (групи ФБСМ-8) прослухали лекцію на тему: «Управління ризиками в діяльності АТ «Житомирський маслозавод»» з дисципліни «Ризик-менеджмент» та з дисципліни «Страховий менеджмент», яка була проведена стейкхолдером кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Людмилою ЮРКІВСЬКОЮ – начальником відділу маркетингу та реклами АТ «Житомирський маслозавод».

Людмила Йосипівна ознайомила аудиторію з низкою ризиків, з якими довелося зіштовхнутися підприємству на початку військових дій, ризиками, які пов’язані з повсякденною діяльністю підприємства та його функціонуванням на ринку, а також окреслила дії, що реалізуються підприємством з метою недопущення ризиків або пом’якшення їх наслідків у майбутньому. Особливу увагу було приділено валютним, виробничим, соціальним ризикам та ризикам невиконання міжнародних контрактів, що було відображено через приклади з практичного досвіду лектора.

Студенти мали можливість усвідомити масштабність завдань, що виконуються менеджерами підприємства з метою забезпечення можливості ведення ним повноцінної виробничої діяльності, починаючи від постачання і закінчуючи дистрибуцією товару протягом усього періоду воєнного стану. Також лектором охарактеризовано споживчі та територіальні сегменти, на які наразі спрямовані основні зусилля підприємства, а також визначено амбітні плани колективу АТ «Житомирський маслозавод» на наступний період.

Дякуємо Людмилі Йосипівні за представлення цікавого практичного матеріалу, пов’язаного з управлінням ризиками виробничого підприємства в період воєнного стану, та можливості ознайомлення з ним підчас проведеної нею лекції!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */