Відкрита лекція стейкхолдера на тему: «Ризики у використанні інструментів Digital маркетингу»

Shares

4 листопада 2022 року студенти освітнього рівня «магістр», освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (групи ПВМ-8) та освітнього рівня «бакалавр», освітньої програми «Маркетинг» (МА-1) на запрошення стейкхолдера кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Віктора ЖУРАВСЬКОГО – креативного копірайтера компанії MGID – мали можливість прослухати лекцію та активно поспілкуватися на тему: «Ризики у використанні інструментів Digital маркетингу» з дисципліни «Бізнес-ризики та антикризове управління».

Компанія MGID – міжнародна компанія-лідер на ринку нативної реклами, яка має доступ до аудиторії більш ніж 32 000 топових світових майданчиків.

Студенти ознайомилися із такими інструментами Digital маркетингу, як таргетинг, SMM просування в соціальних мережах, копірайтинг та особливостями їх використання, а також з новими напрямами такими, як сторітеллінг (storytelling) і штучний інтелект в цифровому маркетингу.

Віктор ЖУРАВСЬКИЙ визначив основні тенденції цифрового маркетингу, які були сформовані у 2022 році та які стосуються побудови бізнесу, тенденцій графічного дизайну та реклами. Лектором було проаналізовано ряд найчастіших помилок, що виникають при застосуванні інструментарію маркетингових технологій. Окрему увагу було приділено ризикам, які можуть виникати при сегментуванні споживачів у роботі за різними типами товарів, на що було наведено лектором багато прикладів із його практичного досвіду в сфері Digital маркетингу.

Дякуємо ЖУРАВСЬКОМУ Віктору за представлення цікавого матеріалу та отримання корисного досвіду для студентів!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */