Студенти спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» взяли участь у онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну»

Shares

10 листопада 2022 року студенти, які здобувають бакалаврський освітній рівень за спеціальністю «Маркетинг» (група МА-1) та магістерський освітній рівень за спеціальністю «Менеджмент» (група МОМ-23), мали нагоду бути учасниками онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну».

Найкращі маркетологи та менеджери провідних українських компаній поділилися антикризовим досвідом із здобувачами вищої освіти Державного університету «Житомирська політехніка», зокрема спікери розкрили маркетингові секрети практики з огляду на функціонування різних типів ринків (B2C, B2B, B2G) та відповіли на різні питання, зокрема: що мотивує їх до роботи, до яких каналів просування вони здебільшого звертаються та з якими інструментами слід пов’язувати майбутнє маркетингу в Україні.

Олена ПЛАХОВА (директор з маркетингу та управління репутацією ТОВ «Нова пошта») надала власні поради щодо забезпечення роботи компанії під час війни, зокрема звернула особливу увагу на максимізації рівня сенситивності повідомлень і необхідності швидкої адаптації до всіх викликів, що виникають.

За словами спікерки, майбутнє за актуальним маркетингом, який буде базуватися на таргетованих комунікаціях, побудованих на чітких персоналізованих повідомленнях. Також було зазначено, що для компанії «Нова пошта» основними каналами просування є діджитал-канали, телевізійна реклама та зовнішня реклама (OOH).

Валерія ТОЛОЧИНА (Chief Marketing Officer медіасервісу «MEGOGO») закцентувала увагу на необхідності виховувати в собі моральну відповідальність за свої дії, що в тому числі охоплюють і етичність використання піратського контенту. З огляду на світовий тренд – фонове споживання контенту і споживання контенту на ходу – спікерка рекомендувала звернути увагу діджитал-маркетологів на такий вид контенту як аудіоконтент (подкасти, аудіокниги).

Також актуалізувалося питання про необхідність збільшення україномовного контенту, над чим працює студія «MEGOGO Voice». Було зазначено, що поміж каналів, що використовуються в компанії «MEGOGO», переважають діджитал-канали, причому розвиваються такі напрями як VR-контент і напрям задіяння технологій перекладів матеріалу на різні мови через використання штучного інтелекту.

Антон ВОРОНЮК (СЕО Академії WebPromoExperts, директор з розвитку агентства Webpromo) зазначив про ефективні інструменти діджитал-маркетингу для освітніх послуг, зокрема про вебінарні воронки для залучення лідів, про актуальність підсилюючих меседжів («Доброго вечора! Ми з України»), про співпрацю з B2C та B2B типами ринків, про політику «лагідної українізації» та про необхідність бути готовими виходити на міжнародний рівень співпраці.

Іван КУЗІВ (Chief Marketing Officer в компанії з розробки програмного забезпечення «MacPaw») актуалізував проблематику «security files» через необхідність забезпечення вищого рівня безпеки у цифровому просторі. Спікер зазначив, що ризиками для українського бізнесу у наступному році може бути необхідність уходити з ринків деяких країн з огляду на їхні позиції стосовно України.

Сергій НАРОЖНЯК (керівник відділу інтернет-маркетингу та реклами в комерційному банку «Ощадбанк») розкрив деякі секрети маркетингової практики саме для банківського сектору, зокрема зазначив, що основними діджитал-каналами, які використовує їх команда є пошукова та медійна реклама.

Килина БІШЕР (комунікаційний менеджер Міністерства цифрової трансформації України) розповіла про такі суббренди Мінцифри як «Дія.Бізнес» та «Дія. Цифрова освіта», до просування яких безпосередньо є дотичною її діяльність. Розкрито було також можливості для студентів, зокрема про ініціативу «Підприємницький університет» (яка організовується інкубатором YEP спільно з МОН і Мінцифрою), що уможливлює реалізацію стартапів молоді (не тільки для IT-сектору).

Спікерка наголосила на необхідності інтегрувати у бізнес фахівців, які вільно володіють англійською мовою, що відповідно спонукає Мінцифру до нових ініціатив у сфері цифрової освіти.

Відгуки студентів:

Бєляков Дмитро, МОМ-23: «Насамперед було надзвичайно цікаво прослухати досвід спікерів стосовно маркетингових кейсів, що впроваджувалися в умовах повномасштабної війни, та стосовно прогнозів експертів щодо розвитку маркетингу в Україні в 2023 році».

 

Сингаївська Світлана, МА-1: «Було цікаво послухати спікерів, особливо щодо того, як такі великі компанії та агентства функціонують і розвиваються під час війни, як залучають клієнтів, як справляються з конкурентами та які нові тренди з’являються на ринку маркетингу в Україні».

Велика подяка команді WebPromoExperts за надання можливості долучитися до організованої ними конференції, задати питання провідним фахівцям у сфері маркетингу та можливість бути у тренді останніх змін у маркетинговій практиці українських компаній!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */