Гостьова лекція від сертифікованого бізнес-тренера, засновника Smart Education Hotel School Олександра Чорного для студентів

Shares

З метою покращення якості підготовки бакалаврів за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм» 17 листопада 2022 року за сприяння кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, була проведена гостьова лекція Олександром Чорним, сертифікованим бізнес-тренером, засновником Smart Education Hotel School.

Військовий стан в Україні, а також підвищена психологічна чутливість людей, принципові зміни в організації їх перебування в готелях, ставлять перед фахівцями багато нових задач, які потрібно негайно вирішувати. Тож, починаючи з посмішки і закінчуючи забезпеченням безпеки – це принципові питання сучасного готельного сервісу.

Сервіс – це готовність бізнесу створити для клієнта (гостя) емоційні цінності. Тоді вартість самої послуги не буде єдиною причиною придбати номер.

Мова йшла про:

    • стандарти сервісу, стандарти зовнішнього вигляду персоналу;
    • cheсk-in стандарти сервісу для поселення гостя;
    • заборонені фрази та теми у спілкуванні з гостем;
    • 10 правил сервісного спілкування із гостями;
    • конфлікти та скарги гостей;
    • технологія ІСІДА, як інструмент роботи із запереченнями;
    • правила роботи із відгуками та запереченнями;
    • переваги комунікаційної діяльності із гостями, та складнощі в комунікації онлайн;
    • must-have якісних комунікацій;
    • автоматизація та діджиталізація сервісу.

Жваве обговорення проблем управління сервісом готелів на ринку України, подолання ними викликів військового стану підтвердили актуальність теми для готелів різної потужності та категорії. Багато практичної інформації, корисні та цікаві кейси, які на 100% будуть використані у практичній діяльності.

Щиро дякуємо Олександру Чорному, нашому надійному партнерові за цікаву та насичену зустріч з майбутніми фахівцями гостинності. Ми впевнені, що тільки тісна співпраця науковців і практиків здатна забезпечити підготовку майбутніх фахівців, перед якими стоїть непроста задача – розвивати вітчизняний готельний бізнес.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */