Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ при вступі на навчання в магістратуру 2021

Shares

До уваги абітурієнтів, які планують вступати в магістратуру у 2021 році!

З 9.00 11 травня до 18.00 3 червня буде здійснюватися реєстрація на єдиний вступний іспит з іноземної мови (ЄВІ) та єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ). Реєстрація відбуватиметься приймальною комісією Державного університету “Житомирська політехніка” в аудиторії 103-А або дистанційно.

Звертаємо увагу!

ЄВІ є обов’язковим для вступу на навчання в магістратуру за всіма спеціальностями!

ЄВІ+ЄФВВ є обов’язковими для вступу на навчання в магістратуру за спеціальністю 081 «Право»!

У разі, якщо Ви будете реєструватися особисто в приймальній комісії, Вам необхідно підготувати пакет документів та звернутися в аудиторію 103-А університету.

У разі, якщо реєструватися будете дистанційно, виконуйте наступні кроки.

Крок 1. Підготуйте пакет необхідних документів.

1. Заповнена та підписана вами заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка.

На заяві має бути ваш особистий ПІДПИС! Тобто заява має бути підписана вами!

Зразки для бакалаврів-випускників 2021 року

Зразки для бакалаврів-випускників попередніх років

У заяві-анкеті потрібно вказати населений пункт, де Ви бажаєте складати ЄВІ або ЄВІ+ЄФВВ. Обрати можливо ЛИШЕ з запропонованих нижче населених пунктів! Зверніть, будь ласка, увагу!

Інформацію про доставку оформленого екзаменаційного листка Новою поштою або Укрпоштою (оплата доставки за ваш рахунок) потрібно зазначати за умови, якщо до 25 червня  2021 року Ви не можете забрати ваш екзаменаційний листок у приймальній комісії університету особисто!

 

2. Документ, що посвідчує особу.

3. Облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків).

4. Документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках).

5. Медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄВФФ).

6. Фотокартка для документів (кольорова) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника із урахуванням наступних норм:

  • Давність зображення особи на фотокартці візуально не має перевищувати шести місяців до дати подання фотокартки.
  • Фотокартки мають бути чіткими. Не допускаються тіні, плями, відблиски на обличчі особи та/або фоні для фотографування, а також ефект «червоних очей» або слід від спалаху.
  • Фон для фотографування особи має бути однорідним, світлим (білим або світло-сірим) та контрастувати з обличчям особи, одягом, волоссям (за наявності).
  • Положення особи, що фотографується,- вертикальне.
  • Верхня частина надпліччя особи має візуально утворювати пряму горизонтальну лінію.
  • Фотографічне зображення особи не має містити зображення іншої особи або предмета, які містяться в кадрі.
  • Обличчя особи відображається крупним планом в анфас із фронтальним положенням надпліччя. Особа повинна дивитися прямо, очі – відкриті, вираз обличчя – нейтральний, рот – закритий, голова та шия – без повороту та нахилу. Обидві сторони обличчя мають бути чітко видимі. Зображення обличчя особи має бути у фокусі від маківки (верхня частина голови без урахування волосся) до підборіддя і від носа до вух.
  • Розмір файлу у форматі jpg або png, який Ви будете надсилати приймальній комісії, має бути не більше 1мб.

Фотокартка має бути прикріплена окремим файлом!

Крок 2. Надішліть на електронну адресу приймальної комісії  Житомирської політехніки pr_k@ztu.edu.ua скановані копії або фотокопії вищезазначених реєстраційних документів.

Всі документи мають бути прикріплені окремими файлами!

У темі листа обов’язково необхідно зазначити назву факультету, який закінчуєте та своє прізвище, ім’я, по батькові.

У тексті листа обов’язково необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).

 

Крок 3. Отримайте відповідь від приймальної комісії та відсканований екзаменаційний листок.

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації, вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листа на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті.

Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться до приймальної комісії.

Оформлений оригінал екзаменаційного листка необхідно обов’язково отримати особисто під підпис до початку іспиту, звернувшись до приймальної комісії Житомирської політехніки:

  • з 11 травня по 3 червня – в аудиторії 103-А.
  • з 4 червня – до початку ЄВІ або ЄФВВ – в аудиторії 100.

Якщо ж під час перевірки документів буде визначено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови. Після усунення зауважень, процедуру реєстрації потрібно буде повторити.

Крок 4. Кабінет вступника на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на сайті Українського центру автоматично створюється інформаційна сторінка «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

З Кабінету вступника, абітурієнт має роздрукувати запрошення-перепустку на ЄВІ та ЄФВВ. У даному документі буде вказано місце та час проведення випробувань.

Крок 5. День складання ЄВІ та ЄФВВ.

 

Для складання ЄВІ та ЄФВВ вступник має обов’язково мати при собі:

  • документ, що посвідчує особу (який був використаний ним при реєстрації на ЄВІ та ЄФВВ)
  • екзаменаційний листок (оригінал з мокрою печаткою приймальної комісії університету)
  • запрошення-перепустку (роздруковану з Кабінету вступника).

УСПІХІВ!

Додаткова інформація: 

Телефони: +38 (0412) 24-14-27; +38 (067) 411-32-95
E-mailpr_k@ztu.edu.ua, delenash@ukr.net

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */