Онлайн-екскурсія студентів-менеджерів на виробництво Чеського скляного заводу Crystal Bohemia

Shares

Діючі на сьогодні карантинні обмеження є перепоною для ознайомлення студентів з особливостями організації виробничої діяльності підприємств. Проте відкриває нові способи пізнання – онлайн-екскурсії підприємствами світу. Тож, 23 листопада 2020 року студенти групи МО-62 разом зі своїм кураторам Бірюченко Світланою поринули до Чехії, дистанційно спостерігаючи за роботою Чеського скляного заводу Crystal Bohemia.

Студенти познайомилися з історією становлення виробництва, основними показниками господарювання, асортиментом продукції, особливостями діючої системи управління та перспективами розвитку заводу в сучасних умовах господарювання.

Довідково:

Богемське скло для Чехії — національна гордість. Скляний завод Bohemia був заснований у 1877 році. За свою історію він кілька разів був змушений переривати виробництво. Перший раз це відбулося в 1886 році – через високу заборгованість, а в період кризи 30-х років минулого століття завод, майно якого було передано банку-кредитору, планували повністю знести, а його територію забудувати житловими будинками. Однак цього не сталося. У 50-х роках минулого століття підприємство було модернізовано і працювало, пройшовши приватизацією в 1993 році, аж до початку кризи 2008 року. Економічний катаклізм знову привів до краху, звільнення робітників і переходу заводу в руки нового власника. У 2009 році найстаріше скляне підприємство в Чеській Республіці за 61 млн крон (близько 2,4 мільйонів євро) придбала фірма Crystal Bohemia, відкривши тим самим нову сторінку в історії легендарного заводу.

В даний час на підприємстві працює 370 чоловік, а річний дохід в середньому 45 млн. євро. Велика частина продукції відправляється на експорт. Завод в повному обсязі використовує свої виробничі потужності і сподівається втриматися в такому положенні далі. Про  збільшення випуску продукції в даний момент мова не йде, так як це не дозволяє технологічний рівень. У виробничому асортименті скляного заводу Crystal Bohemia – 30 тисяч різних серійних видів продукції. Торік на ринок було випущено 20 нових позицій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *