До уваги науково-педагогічних працівників Житомирської політехніки!
Адміністрація Житомирської політехніки намагається врахувати в організації освітнього процесу думку всіх зацікавлених сторін.
Від сьогодні розпочинаємо анонімне опитування викладачів щодо якості дистанційного навчання. Опитування буде проводитись протягом цього тижня.
#ЦеЖ_Політехніка
Прошу адміністрацію врахувати, що, всупереч поширеній думці, навантаження на викладача протягом карантину не тільки не зменшується, а збільшується у рази.
ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ ДУЖЕ ДОПОМАГАЄ, але на жаль, не усі види навчального процесу можливо перевести і забезпечити на належній якості у системі дистанційного навчання. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ не можуть ПОВНІСТЮ вичерпати змістовне наповнення багатьох курсів. Дуже складно, наприклад, розв’язувати задачі, які базуються на засвоєнні студентом теоретичної бази предмету. А ще складніше перевіряти їх в умовах дистанційного навчання. Як викладачу відповісти на запитання, коли студент себе ідентифікує як Іван… і все. Тому було б бажано навчити студентів основним навичкам роботи у такому режимі. Зокрема,
було б непогано, встановити зразок листа, який студент надсилає в електронній пошті (а також за допомогою будь якого засобу дистанційної комунікації) викладачу. Прізвище студента (номер групи). Предмет. вид завдання.
З огляду на сказане, прошу на період карантину не відволікати викладачів на другорядні заходи, які не тільки не сприяють покращенню освітнього процесу, але створюють зайві перешкоди для підвищення його якості. Якщо ж це не можливо, то хоча б мінімізувати їхню кількість.