Реєстрація на спеціально організовану сесію ЄВІ 2020 для вступу в магістратуру

Shares

Наказом Міністерства освіти і науки України  визначено терміни проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту у 2020 році.

19 вересня відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що проводиться за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб для вступників, які:

  • зареєструвалися для участі в єдиному вступному іспиті, але бажають повторно скласти ЄВІ;
  • не зареєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ.

Вартість спеціально організованої сесії  – 510 грн.

Пункти тестування для проведення спеціально організованої сесії ЄВІ створюватимуться в містах, де розташовані регіональні центри.

У 2020 році пункт тестування для проведення спеціально організованої сесії ЄВІ буде створено і на базі Державного університету “Житомирська політехніка”!

Реєстрація вступників триватиме з 17 по 25 серпня 2020 року.

Якщо до 1 вересня не буде сплачено суму в повному обсязі, то реєстрацію буде скасовано, а отриманий екзаменаційний листок вважатиметься недійсним. Якщо сплачена сума перевищує вартість послуги із проведення вступних випробувань, радимо надіслати заяву про повернення коштів на електронну адресу org@testportal.gov.ua.

Із порядком здійснення розрахунків та умовами надання платних послуг ЄВІ можна ознайомитися за посиланням.

Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань. Кошти зараховуються на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти упродовж трьох робочих днів.

Офіційне оголошення результатів третьої сесії ЄВІ здійснюється шляхом їх розміщення на інформаційних сторінках вступників «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» не пізніше 10 календарних днів із дня проведення іспиту.

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ

Зареєструватися можна в приймальній комісії Державного університету “Житомирська політехніка”

  1. Особисто в Центрі інформаційної підтримки абітурієнтів Житомирської політехніки (аудиторія 122, 1 поверх). Наголошуємо на необхідності суворого дотримання всіх карантинних вимог при відвідуванні університету!
  2. Дистанційно, надіславши свої документи приймальній комісії університету.

Звертаємо увагу! ЄВІ є обов’язковим для вступу на навчання в магістратуру за всіма спеціальностями!

Крок 1. Підготуйте пакет необхідних документів.

1. Заповнена та підписана вами заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка.

На заяві має бути ваш особистий ПІДПИС! Тобто заява має бути підписана вами!

У заяві-анкеті потрібно вказати населений пункт, де Ви бажаєте складати ЄВІ. Обрати можливо ЛИШЕ з запропонованих населених пунктів: Вінниця, Житомир, Дніпро, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Слов’янськ, Одеса, Херсон, Харків.

Інформацію про доставку оформленого екзаменаційного листка Новою поштою або Укрпоштою (оплата доставки за ваш рахунок) потрібно зазначати за умови, якщо до 18 вересня 2020 року Ви не можете забрати ваш екзаменаційний листок у приймальній комісії університету особисто!

2. Документ, що посвідчує особу.

3. Облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків).

4. Документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках).

5. Медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ).

6. Фотокартка для документів (кольорова) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника із урахуванням наступних норм:

  • Давність зображення особи на фотокартці візуально не має перевищувати шести місяців до дати подання фотокартки.
  • Фотокартки мають бути чіткими. Не допускаються тіні, плями, відблиски на обличчі особи та/або фоні для фотографування, а також ефект «червоних очей» або слід від спалаху.
  • Фон для фотографування особи має бути однорідним, світлим (білим або світло-сірим) та контрастувати з обличчям особи, одягом, волоссям (за наявності).
  • Положення особи, що фотографується,- вертикальне.
  • Верхня частина надпліччя особи має візуально утворювати пряму горизонтальну лінію.
  • Фотографічне зображення особи не має містити зображення іншої особи або предмета, які містяться в кадрі.
  • Обличчя особи відображається крупним планом в анфас із фронтальним положенням надпліччя. Особа повинна дивитися прямо, очі – відкриті, вираз обличчя – нейтральний, рот – закритий, голова та шия – без повороту та нахилу. Обидві сторони обличчя мають бути чітко видимі. Зображення обличчя особи має бути у фокусі від маківки (верхня частина голови без урахування волосся) до підборіддя і від носа до вух.
  • Розмір файлу у форматі jpg або png, який Ви будете надсилати приймальній комісії, має бути не більше 1мб.

Фотокартка має бути прикріплена окремим файлом!

Крок 2. Надішліть на електронну адресу приймальної комісії  Житомирської політехніки pr_k@ztu.edu.ua скановані копії або фотокопії вищезазначених реєстраційних документів.

Всі документи мають бути прикріплені окремими файлами!

У темі листа обов’язково необхідно зазначити назву факультету, який закінчуєте та своє прізвище, ім’я, по батькові.

У тексті листа обов’язково необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Крок 3. Отримайте відповідь від приймальної комісії та відсканований екзаменаційний листок.

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації, вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листа на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті.

Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться до приймальної комісії.

Оформлений оригінал екзаменаційного листка необхідно обов’язково отримати особисто під підпис до початку іспиту, звернувшись до приймальної комісії Житомирської політехніки:

  • з 17 серпня по 25 серпня – в аудиторії 122.
  • з 26 серпня – до початку ЄВІ  – в аудиторії 100.

Якщо ж під час перевірки документів буде визначено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови. Після усунення зауважень, процедуру реєстрації потрібно буде повторити.

Крок 4. Кабінет вступника на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на сайті Українського центру автоматично створюється інформаційна сторінка «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

З Кабінету вступника, абітурієнт має роздрукувати запрошення-перепустку на ЄВІ. У даному документі буде вказано місце та час проведення випробувань.

Крок 5. День складання ЄВІ  – 19 вересня 2020 року.

Для складання ЄВІ  вступник має обов’язково мати при собі:

  • документ, що посвідчує особу (який був використаний ним при реєстрації на ЄВІ)
  • екзаменаційний листок (оригінал з мокрою печаткою приймальної комісії університету)
  • запрошення-перепустку (роздруковану з Кабінету вступника).

Матеріали для підготовки до ЄВІ на сайті УЦОЯО

Матеріали для підготовки до ЄВІ на Освітньому порталі Житомирської політехніки

УСПІХІВ!

Додаткова інформація: 

Телефони: +38 (0412) 24-14-27; +38 (067) 411-32-95
E-mailpr_k@ztu.edu.ua, delenash@ukr.net

Джерело інформації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */