Державний університет “Житомирська політехніка” – перший в регіоні за рейтингом закладів вищої освіти “ТОП-200 Україна 2019”

Shares

13 червня 2019 року Центр міжнародних проектів «Євроосвіта» у партнерстві з міжнародною групою експертів IREG Observatory on Academic Ranking and Excellence оприлюднив  академічний рейтинг закладів вищої освіти України III–IV рівнів акредитації «Топ-200 Україна 2019».

Відповідно до рейтингу «Топ-200 Україна 2019», Державний університет «Житомирська політехніка» утримує лідируючі позиції серед закладів вищої освіти Житомирщини.

Житомирська політехніка піднялась в рейтингу «Топ-200 Україна 2019» порівняно з 2018 роком на 40 позицій та займає 76 місце серед ЗВО України.

Відзначимо, що за індексом якості навчання Житомирська політехніка серед ЗВО України посідає  23 місце.

Це досягнення є результатом злагодженої роботи колективу, науково-педагогічного персоналу та студентства Житомирської політехніки. Вітаємо команду Житомирської політехніки та дякуємо за внесок кожного у розбудову Університету!

Методика проекту «Топ-200 Україна», що створена відповідно до Берлінських принципів ранжування університетів, базується на використанні відкритих даних прямих вимірів (сумарною вагою 85%) та експертних висновків фахівців у галузі вищої освіти і головних ринків праці України (сумарною вагою 15%).

Відповідно до цієї методики діяльність ЗВО оцінюють за допомогою інтегрованого індексу – Iз. Даний індекс містить три комплексні складові: Iз = Iнп (40%) + Iн (25%) + Iмв (20%), де Iнп – індекси якості науково-педагогічного потенціалу, Iн – індекс якості навчання, Iмв – індекс міжнародного визнання.

Для розрахунку зазначених індексів використано 30 індикаторів прямого виміру (анкетні дані, інформація з сайтів ЗВО, дані міжнародних асоціацій університетів, дані про участь ЗВО в міжнародних проектах (Horizon 2020, Erasmus+), інформація про участь ЗВО в міжнародних рейтингах (Webometrics, Scopus, uniRank), дані МОН України, ЄДЕБО, дані Комітету з питань державних премій України і премій імені Тараса Шевченка, участь ЗВО в проектах, що фінансуються NATO в рамках Програми «Наука заради миру і безпеки», участь ЗВО в білатеральних проектах, середній конкурсний бал вступника та інші відкриті дані).

Експертне оцінювання якості науково-педагогічного потенціалу і якості навчання проводилося за такими критеріями: рівень базової, загальноосвітньої підготовки студентів, рівень фахової підготовки, рівень практичного володіння інформаційними технологіями, затребуваність випускників ЗВО ринком праці.

Однією із головних тенденцій в цьогорічному ранжуванні університетів залишалося знаходження балансу між створенням нових, критичних знань, результатів досліджень та інновацій і практичною трансформацією цих напрацювань в розвиток сучасного суспільства. Також відносилися до домінуючих трендів сучасної вищої освіти процеси інтернаціоналізації. Спостерігалася інтенсифікація академічної мобільності, зростання кількості ЗВО, учасників спільних програм з європейськими університетами та університетами Китаю.

За матеріалами: http://www.euroosvita.net

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */