Зустріч з керівником відділу маркетингу ПАТ “Житомирський маслозавод”

02.11.2015 р. в Житомирському державному технологічному університеті кафедрою бухгалтерського обліку та аналізу за видами економічної діяльностів рамках наукового гуртка “Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів суб’єкта господарювання” проведено зустріч студентів п’ятого курсу факультету обліку і фінансів спеціальності “Облік і аудит” з керівником відділу маркетингу ПАТ “Житомирський маслозавод”, к.е.н., доц. Юрківською Л.Й. Зустріч була присвячена тематиці “Фінансовий аналіз в управлінні підприємством в умовах нестабільної економіки країни”, на якій активно обговорювались питання переваг вищої освіти, перспектив і можливостей професії аналітик, якостей, якими має володіти майбутній аналітик.

IMAG0071

Враження слухачів:

Прослухавши керівника відділу маркетингу, можемо зробити наступні висновки про те, що  здобувавши знання магістра ми, як нова робоча сила, є більш конкуретноспроможними на ринку, адже маємо певні навики з бухгалтерії, аналізу, аудиту, аналітики тощо. Проте, зупинятися не потрібно і щодня необхідно працювати над собою, вирішитись ким ми хочемо стати в майбутньому і вже сьогодні думати про працевлаштування адже навчання це добре, але без досвіду роботи ми – ніхто, оскільки кожен рівень нашого життєвого досвіду складається із зусиль які ми для цього прикладаємо. Тому, щоб стати хорошим бухгалтером чи аналітиком потрібно здобувати гарні знання і  втілювати  їх у життя, зарекомендувати себе освіченим працівником, мати бажання працювати на результат  і за це отримувати достойну заробітну платню для здійснення своїх мрій.Самосей А.В. студентка групи ОАМ-25 ФОФ

 

Прослухавши лекцію керівника відділу маркетингу ВАТ «Житомирський маслозавод»  отримано багато цікавої інформації. Робота аналітика на підприємстві не тільки важлива, але є цікавою і корисною. Аналітик завжди працює над собою, навчається, в курсі останніх змін, тобто тримає себе в тонусі, удосконалює себе. Було сказано, що чекає молодого спеціаліста після закінчення університету. Що саме цікавить роботодавця при   виборі кандидатів на ту чи іншу посаду. Важливим на сьогоднішній час є володіння англійською мовою і вміння користуватися ПК. Отже, обмін такою інформацією є надзвичайно важливим, особливо для студентів, які незабаром будуть учасником на ринку праці.Копилова Д. студентка групи ОАМ-25 ФОФ

 

Зустріч з керівником відділу маркетингу ПАТ «Житомирський маслозавод» була досить змістовною та цікавою. Щодо користі особисто для мене, то ця зустріч прояснила всю важливість професії аналітика для підприємства в цілому. Поспілкувавшись з практикуючим аналітиком я дійшла до висновку, що для досягнення успіху у даній сфері необхідно мати глибокі знання методик різних видів аналізу та ґрунтовні знання з іноземної мови (особливо з англійської). Отже, підбивши підсумки зустрічі, можна стверджувати наступне: для того, щоб стати професіоналом у своїй професії необхідно не зупинятися на досягнутому, а розвиватися кожен день, черпати нові знання з усіх можливих джерел, а особливо з власного досвіду.Грибинюк Н. студентка групи ОАМ-25 ФОФ

 

Дуже пізнавальна зустріч.

Багато почув важливої інформації з «перших рук» стосовно роботи аналітика.

Ця професія варта уваги.Басалай А. студент групи ОАМ-25 ФОФ

 

Зустріч з керівником відділу маркетингу ПАТ «Рудь»  виявилася надзвичайно корисною та цікавою. Можливість поспілкуватися із спеціалістом дозволила дізнатися практичні аспекти організації праці аналітика на підприємстві та його роботу. Для себе я отримала позитивні враження та окреслила для себе окремі питання, на які слід звернути увагу для досягнення професійної мети.

Дуже дякую за надану інформацію!Максимчук Марина студентка групи ОАМ-25 ФОФ

 

Зустріч з керівником маркетингового відділу пройшла відмінно. На всі запитання отримано чіткі змістовні відповіді. Дізнався багато нового для себе стосовно професії аналітика і не тільки. Приклади з життя допомогли більш широко зрозуміти корисність професії та дали стимул для самовдосконалення.Можарівський С.В. студент групи ОАМ-25 ФОФ

 

В підсумку, ми для себе зрозуміли, що аналітик дуже різнонаправлене поняття. Маючи вміння в аналітичній роботі, ми зможемо застосувати як в повсякденному житті так і наукових роботах.Коберник І.В. студентка групи ОАМ-25 ФОФ

 

Зустріч з керівником відділу маркетингу ПАТ «Житомирський маслозавод» під відомою ТМ «Рудь» була досить цікавою та пізнавальною. По закінченню лекції кожен з нас зрозумів, що:

– аналітик це  не тільки цікава та класна посада, але й відповідальна;

– для професійної мети потрібно завжди самоудосконалюватися та навчатися, розвиватися.

Дякую, за зустріч!!!Шайдецька І. студентка групи ОАМ-25 ФОФ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *