Студенти Житомирської політехніки відвідали майстерню «Бізнес-реклама вулицями міста Житомир» від Сергія Купринюка

Shares

Майстерню «Бізнес-реклама вулицями міста Житомир» для студентів спеціальності C7 «Журналістика» і 033 «Філософія» провів Сергій Купринюк, засновник і директор рекламно-виробничої компанії «УРА “Престиж”».

Бізнесмен через презентацію власного 19-річного досвіду у сфері реклами та аналізу формування і розвитку реклами у Житомирі, особливостям її тенденцій продемонстрував студентам усі переваги та недоліки рекламного бізнесу.

Сергій Купринюк візуально ознайомив студентів із різними видами реклами за каналами поширення: реклама в ЗМІ, реклама In door (ліфти, під’їзди, пілерси), зовнішня реклама (вуличні плакати, білборди, електрифіковані панно), реклама на транспорті (написи на машинах, оголошення в салонах), реклама в Інтернеті, реклама на місцях продажів (оформлення вітрин, вивіски, фасад, освітлення, навігація), сувенірна продукція, а також поспілкувалися і про рекламу – «сарафанне радіо» та репутаційну політику.

Активного обговорення набула тема про виклики для галузі сьогодні. А це: кадри, вартість, війна, електроенергія, матеріали, відсутність стабільних замовлень, якість, терміни, мультифункціонал, режим нон-стоп.

Дискусійними стали питання про потенційні наслідки використання «товариша» – штучного інтелекту, про перспективи інтелектуальної деградації та інтелектуальної праці і фізичного виконання. Студенти-журналісти і філософи лишилися в захваті від майстерні «Бізнес-реклама вулицями міста Житомир» Сергія Купринюка, і запрошували фахівця ще раз із ними зустрітись.

Захід організували  Надія Яблонська та Вадим Слюсар, викладачі кафедри журналістики та філософських студій.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */