Команда Житомирської політехніки на DOU Marketing Day

Shares

26 липня команда відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю Державного університету «Житомирська політехніка» взяла участь у масштабній галузевій події – DOU Marketing Day в Києві.

Це одна з найбільших маркетинг-конференцій в Україні, яка об’єднує фахівців із digital, PR, комунікацій, SMM, брендингу та IT-маркетингу. Захід організований провідним IT-ресурсом DOU.ua і зібрав понад 400 учасників з усієї країни.

Програма заходу включала виступи понад 15 спікерів, серед яких:

  • Ілля Меркулов – Growth Marketing Lead, OBRIO;
  • Дмитро Кононов – CMO, сo-founder appflame;
  • Ірина Бабенко – PMM Lead, Brainstack;
  • Катерина Боровська – CMO, Promova;
  • Олена Повєткіна – CMO, Dressly by SKELAR;
  • Ірина Велес – Head of Marketing, Laba Group Poland;
  • Олена Зарубіна – CRM Marketing Lead, Headway Inc;
  • Роман Яцентюк – Creative Marketing Team Lead, Quarks;
  • Валерія Карпова – Head of SEO, Boosta;
  • Діана Волощенко – Creative Team Lead Guru Apps, Universe Group.

Учасники обговорювали сучасні підходи до просування, інструменти digital-маркетингу, кейси зростання й помилок, вплив AI на професію, ефективність команд і аналітику. Особливий акцент – на реальні кейси компаній Promova, Quarks, Headway, Boosta, appflame, OBRIO та інших.

Також конференція стала майданчиком для нетворкінгу, знайомства з колегами та обміну професійним досвідом.

Участь у DOU Marketing Day – це черговий крок команди Житомирської політехніки до вдосконалення університетських комунікацій, розвитку бренду й інтеграції кращих маркетингових практик у сферу вищої освіти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */