26 липня команда відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю Державного університету «Житомирська політехніка» взяла участь у масштабній галузевій події – DOU Marketing Day в Києві.
Це одна з найбільших маркетинг-конференцій в Україні, яка об’єднує фахівців із digital, PR, комунікацій, SMM, брендингу та IT-маркетингу. Захід організований провідним IT-ресурсом DOU.ua і зібрав понад 400 учасників з усієї країни.
Програма заходу включала виступи понад 15 спікерів, серед яких:
- Ілля Меркулов – Growth Marketing Lead, OBRIO;
- Дмитро Кононов – CMO, сo-founder appflame;
- Ірина Бабенко – PMM Lead, Brainstack;
- Катерина Боровська – CMO, Promova;
- Олена Повєткіна – CMO, Dressly by SKELAR;
- Ірина Велес – Head of Marketing, Laba Group Poland;
- Олена Зарубіна – CRM Marketing Lead, Headway Inc;
- Роман Яцентюк – Creative Marketing Team Lead, Quarks;
- Валерія Карпова – Head of SEO, Boosta;
- Діана Волощенко – Creative Team Lead Guru Apps, Universe Group.
Учасники обговорювали сучасні підходи до просування, інструменти digital-маркетингу, кейси зростання й помилок, вплив AI на професію, ефективність команд і аналітику. Особливий акцент – на реальні кейси компаній Promova, Quarks, Headway, Boosta, appflame, OBRIO та інших.
Також конференція стала майданчиком для нетворкінгу, знайомства з колегами та обміну професійним досвідом.
Участь у DOU Marketing Day – це черговий крок команди Житомирської політехніки до вдосконалення університетських комунікацій, розвитку бренду й інтеграції кращих маркетингових практик у сферу вищої освіти.