Дев’ятого грудня 2024 року студентки Житомирської політехніки були відзначені сертифікатами за успішне завершення навчальної програми в межах проєкту «Школа лідерок» від Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради. Центр гендерної освіти Житомирської політехніки радо долучився до реалізації такого важливого та необхідного соціального проєкту.
Навчання в «Школі лідерок» виявилося справжнім каталізатором особистісного та професійного зростання для її учасниць. Творча атмосфера школи створила унікальне середовище, де дівчата могли не лише здобувати знання, але й докорінно переосмислювати власні можливості та потенціал разом зі Світланою Євченко та Наталією Тарасенко. Особливо вражаючими були зустрічі з науковицями Житомирської політехніки Оксаною Олійник, Ларисою Сергієнко та Ніною Попович, які своїм прикладом продемонстрували, як професіоналізм, наполегливість і віра в себе допомагають долати будь-які перешкоди.
Надзвичайно надихаючими були розповіді жінок-депутаток міської ради – Галини Шиманської, Нелі Ковалюк, Людмили Янушевич, Людмили Зубко та Тетяни Онопрієнко, які поділилися власним досвідом подолання стереотипів та успішної самореалізації в політичній сфері. Їхні історії стали потужним мотиваційним імпульсом для учасниць, надихнувши їх повірити у власні сили та можливості змінювати світ навколо себе.
Важливою складовою програми стала екскурсія історичними вулицями Житомира, під час якої дівчата познайомилися з біографіями видатних жінок міста. Ці розповіді про самовідданість, мужність та цілеспрямованість місцевих героїнь додали учасницям упевненості та розуміння того, що кожна з них здатна писати власну історію успіху.
Кульмінацією навчальної програми була участь у вуличній акції «16 днів проти насильства». Ця подія стала не просто черговим заходом, а справжнім уроком громадянської свідомості, зрозумівши, що справжнє лідерство – це не лише особистий розвиток, але й соціальна відповідальність, готовність виступати за важливі суспільні цінності та права.
Підсумком цього короткого, але насиченого періоду стало не лише набуття нових знань та навичок, а й формування принципово нового світогляду. Кожна з молодих лідерок усвідомила, що зміни починаються з особистої ініціативи, з готовності діяти, з віри в себе та підтримки інших.
«Школа лідерок» – яскравий приклад того, що за короткий час можна не тільки навчити, а й надихнути, трансформувати та підготувати справжніх агенток змін, готових творити майбутнє своїми руками.