4 грудня відбулося засідання Круглого столу із залученням зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів за спеціальністю 061 «Журналістика» ОПП «Журналістика, реклама та цифрові медіа». До зустрічі у змішаному форматі долучилися представники академічної спільноти, роботодавці та здобувачі вищої освіти. Усі учасники публічного обговорення мали можливість заздалегідь ознайомитися із проєктом освітньо-професійної програми.
Ключовими стейкхолдерами на зустрічі виступили:
- Козел С. М. – директор «ТОВ «МЕДІА-ПРОСПЕКТ» (Телеканал «СК-1»);
- Кирилович І. В. – лінійна продюсерка телеканалу «Суспільне: Житомир»;
- Виговська О.А. – доктор філософії, керівник відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю Державного університету «Житомирська політехніка»
- Ткачук М. О. – радіоведуча «NewDay FM»;
- Володіна В. О. – керівниця мультимедійного відділу інтернет-видання «Житомир.info»
- Здорик Р. П. – редактор сайту «Вголос.Zt» та медіапроєкту «Житомир щодня»;
- Шульська В. А. – журналістка телеканалу «C-TV»;
- Пархомчук Д. О. – редактор сайту «NewDay FM»
Участь у зустрічі взяли також й інші зацікавлені сторони.
Під час активної дискусії зовнішні та внутрішні стейкхолдери відзначили високий рівень якості освітніх програм, їх актуальний зміст і відповідність сучасним вимогам ринку праці. Учасники круглого столу відзначили значним позитивом залучення до викладання курсів журналістів-практиків, зокрема редактор каналу «СК-1» Микола Слюсар веде практичні заняття дисципліни «Основи журналістської та рекламної діяльності», радіоведуча «NewDay FM» Марина Ткачук – «Комунікативний практикум (акторська та дикторська майстерності, постановка та емісія голосу)», а лінійна продюсерка телеканалу «Суспільне: Житомир» Ірина Кирилович проводитиме у другому семестрі практичні з дисциплін «Мова засобів масової комунікації» та «Жанри журналістики». Директор «ТОВ «МЕДІА-ПРОСПЕКТ» (Телеканал «СК-1») Сергій Козел поділився позитивними враженнями від співпраці з Державним університетом «Житомирська політехніка» щодо проходження студентами спеціальності 061 «Журналістика» практики.
Ті, здобувачі, які зарекомендували себе як професіонали, уже працюють на телеканалі. Доктор філософії, керівник відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю Державного університету «Житомирська політехніка» Олена Виговська також висловила позитивні враження від співпраці з викладачами кафедри та студентами цієї спеціальності. Відділ у повній мірі забезпечує технічними ресурсами та методичним супроводом виконання студентських проєктів та працевлаштовує у себе найуспішніших. Керівниця мультимедійного відділу інтернет-видання «Житомир.info» Валерія Володіна відзначила спрямованість програми на задоволення сучасних запитів медіаринку, а також при необхідну практику залучення практиків до проведення тренінгів та воркшопів.
Також учасники надали цінні пропозиції та рекомендації для вдосконалення програм, зокрема щодо зміни назви та змісту освітньої компоненти «Комунікативний практикум (акторська та дикторська майстерності, постановка та емісія голосу)» на «Комунікативний практикум та техніка екранного мовлення». Також запропоновано додати окремий модуль «Медіаграмотність» до однієї з освітніх компонент другого семестру.
Усі зауваження та ідеї будуть детально розглянуті на засіданні кафедри філософсько-історичних студій та масових комунікацій з метою доопрацювання й подальшого вдосконалення проєкту програми.