Співпраця Житомирської політехніки з Українською Асоціацією Маркетингу

Shares

З 17 по 19 травня 2024 року представники кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій взяли участь у семінарі для викладачів з маркетингу та реклами «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми: «Дискримінація в рекламі»», який був організований Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами та ГО «Українська Асоціація з Маркетингу». В межах проведеного заходу було підписано договір про співпрацю між Державним університетом «Житомирська політехніка» та ГО «Українська Асоціація Маркетингу», метою якого є співпраця та взаємний обмін досвідом, з метою покращення якості підготовки фахівців зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво та торгівля».

Спікерами в насиченій програмі заходу були:

  • голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу» – Ірина Лилик
  • координатор проєктів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
  • очільники Регіональних Представництв Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
  • Головний спеціаліст Відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства ДПСС
  • заступниця директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine
  • членкиня Наглядової ради ВРК з питань GR, правового регулювання рекламної діяльності, аналізу законопроєктів, що стосуються рекламної сфери.

Програма заходу передбачала презентацію проблем сексизму в рекламі, Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654 -002-2011, завдань Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Здійснено огляд чинного рекламного законодавства: ключові зміни та напрями покращення та яким чином це відобразиться на рекламодавці.

Продемонстровано практику ознайомлення здобувачів освіти з поняттям «дискримінація за ознакою статі в рекламі» в межах викладання маркетингових дисциплін: «жорстке» та «м’яке» регулювання.

Неоціненними були представлені дослідження щодо врахування великими брендами гендерної складової в розбудові рекламних комунікацій.

Особливий інтерес викликали проблеми застосування сексистського контенту в соціальній рекламі, комунікаціях волонтерських об’єднань та доцільності використання воєнної тематики в комерційній рекламі.

Розглянуто етичні аспекти використання штучного інтелекту в рекламі.

Результатом семінару стало обговорення спільних дій щодо імплементації теми: «Попередження та протидія дискримінаційній за ознакою статі реклами» в навчальний процес.

Щира подяка організаторам та учасникам семінару за можливість поєднати науковий потенціал з практичним досвідом та найкращий формат впровадження змін в освітній простір!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */