16 та 23 березня 2024 року в Житомирській політехніці відбулися чергові тренінги для старшокласників та вчителів загальноосвітніх закладів міста із циклу “Вік живи – вік навчайся: крокуй до успіху разом з Житомирською політехнікою”, організовані Центром освіти впродовж життя, Центром інклюзивної освіти та Школою педагогічного дизайну факультету педагогічних технологій та освіти впродовж життя.
Вміння написати мотиваційний лист є важливим навичкою у багатьох сферах життя. При поданні заяви на навчання, мотиваційний лист може допомогти вам продемонструвати свою мотивацію та цілі в навчанні. Він доповнює ваше резюме або заявку, надаючи можливість детальніше висловити свої думки та мету. Саме цій темі був присвячений тренінг «Написання мотиваційного листа», який провела старший викладач кафедри педагогічних технологій та мовної підготовки Білошицька Зоя Адамівна.
«Екологічний щоденник українця як захист територіальної цілісності України» – тема тренінгу, який провела кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри філософсько-історичних студій та масових комунікацій Яблонська Надія Миколаївна. Щоденне користування різноманітними ресурсами від природи потребує культури споживання. Ретельний підхід збереження довкілля спонукає до свідомого ставлення про місце, де ми живемо і України вцілому. Екологічний календар – це своєрідна памʼятка кожному громадянину про важливість турботи про довкілля, а також територіальної цілісності нашої держави.
Сабадуха Олексій Володимирович, кандидат філософських наук, доцент кафедри психології та соціального забезпечення під час тренінгу ознайомив учасників з тілесно-орієнтованими та медитативними практиками психосоматичної саморегуляції. “Тілесно-орієнтовані та медитативні практики психосоматичної саморегуляції” – це підхід до саморегуляції психічного стану та фізичного благополуччя, який поєднує в собі фізичні вправи із зосередженістю, медитацією та свідомим сприйняттям тіла. Ці практики спрямовані на забезпечення гармонії між розумом і тілом, а також на зменшення стресу та підвищення загального стану благополуччя.
Як включити в навчальний процес з вивчення англійської мови, матеріали та завдання, що сприяють формуванню свідомого ставлення до проблем корупції та розвитку етичних цінностей серед учнів? Саме цьому присвячений тренінг Паньковик Наталія Миколаївна, асистентки кафедри педагогічних технологій та мовної підготовки. Модулі E4J розроблені Організацією Об’єднаних Націй для розвитку освіти з правосуддя та спрямовані на залучення учнів до обговорення та розуміння важливості етичних питань, правових принципів та боротьби з корупцією.
Тренінг «Українці: які ми і чому саме такі», проведений кандидаткою філософських наук, доценткою кафедри філософсько-історичних студій та масових комунікацій Гордійчук Ольга Олегівна, був присвячений питанням української ідентичності, ментальності. Учасники дали відповіді на запитання, яким є загальний образ українського народу і чому саме такий.
Під час тренінгу «Історичні портрети: громадсько-політичні та військові діячі України XX століття», який провів кандидат історичних наук, доцент кафедри філософсько-історичних студій та масових комунікацій Мосієнко Олександр Вікторович., його учасники сконцентрувалися на роботі з історичними персоналіями. Учасники тренінгу виконали завдання на встановлення відповідності між історичною особою та її діяльністю, творами, ідеями, внеском у розвиток української державності у вигляді командних завдань.
Для вчителів англійської мови були запропоновані фахові тренінги на теми «How Chat GPT Can Help Your Teaching and Save Time» та «Особливості вивчення іноземної мови студентами (учнями) з проявами дислексії». Тренінги були підготовлені асистентками кафедри педагогічних технологій та мовної підготовки ГерасимчукЮлія Петрівна та Давидович Марина Сергіївна.
За оцінкою учасників тренінгів, вони були корисними та продуктивними, що допоможе їм поліпшити свої навички та знання у відповідних галузях.