5 грудня в рамках місяця академічної доброчесності та корпоративної культури в Житомирській політехніці відбувся воркшоп від керівника відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю Житомирської політехніки, Івана НОВОСЬОЛОВА.
У воркшопі взяли участь викладачі різних факультетів, обговорюючи важливі питання:
– Як сформулювати головні ідеї, які хочемо передати світу?
– Де знаходити ресурси для нашого бренду та як їх правильно використовувати?
– Чому важливо долучитися до просування бренду через соцмережі?
– Як користуватися чатами в Telegram?
– В чому секрет успішної корпоративної електронної пошти?
– Як користуватися дайджестами та електронною поштою для ефективного спілкування?
Кожен працівник і студент Житомирської політехніки водночас є амбасадором нашого бренду. Власні дії та участь у корпоративній культурі всіх учасників освітнього процесу прямо впливають на підтримку бренду університету, наших місії та цінностей.
Дякуємо кожному за участь у воркшопі!