28 листопада здобувачів спецальності 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм і рекреація» відвідали міжнародний експофорум FoReCH у м. Київ.
FORECH – це головна професійна подія сектору HoReCa в Україні. Наймасштабніша виставка FoReCH вже багато років є комунікаційним майданчиком та виставкою ефективних рішень для індустрії гостинності. Виставка задає нові тренди руху індустрії гостинності шляхом презентацій новітнього обладнання, технологій, послуг та рішень, а також обміну передовим досвідом відкриття та управління бізнесу в секторі HoReCa.
Основні складові успіху FoReCH – участь у виставці лідерів ринку, професійна аудиторія відвідувачів, найкращі пропозиції ринку для готелів та ресторанів, конструктивне спілкування, актуальна ділова програма.
На FoReCH відбувається демонстрація не тільки продукту, але й його можливостей, реалізується багато проектів спільно з кращими українськими та світовими спікерами та шефами, які задають високий рівень для креативних ідей. Структура FoReCH складається з основних тематичних напрямків, що дозволяє одночасно і максимально охопити всі аспекти розвитку галузі HoReCa в Україні та світі.
Відвідуючи виставку, здобувачі вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм і рекреація» у супроводі викладачів Віталіни КАЛЕНСЬКОЇ та Валентини ЛЮБЧЕНКО, мали змогу побачити не лише продукт, який пропонується, але і його можливості.
Зокрема, студенти стали свідками:
– випікання хлібобулочних виробів у конвекційній печі Retigo vision (Чехія);
– одночасного приготування декількох страв у пароконвектоматі E Rational iCombi Pro (Україна);
– приготування кави ручним способом у рамках батлу Barista Games;
– скоштували натуральні фруктові чаї Bon Classic (Україна) та шоколад ТМ Irca (Італія);
– познайомилися з функціональним і ергономічним одноразовим екопосудом Greenpac (Україна) та сучасним екологічним пакуванням Paperbag (Україна).
На експофорумі були представлені інсайти та кейси управління баром. Так, в рамках лекції «4 сезони: напої і поєднання» від Олександра Івченка (Brand Ambassador WG&S), було проведено коктейльний майтер-клас та дегустацію напоїв для різних сезонів та актуалізовано питання, чому це рідкість в українському барі.
Спеціально для «Нового проєкту» в рамках виставки Євген Соколов – професійний шоу бармен разом зі своєю командою On the one studio презентував Cocktail List на основі крафтових алкогольних напоїв.
Учасники виставки мали змогу познайомитися з продукцією ексклюзивного бренду «Hypno Casa Italy», який спеціалізується на випуску ароматів для інтер’єру. Вся продукція бренду створюється відповідно до міжнародних правил IFRA & RIFM та не містить концерагенні чи токсичні речовини.
Відвідування Міжнародному експофоруму FoReCH надало можливість вдосконалити навички та підготувати студентів до нових викликів у готельно-ресторанній справі.