У рамках дослідження на тему «Використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей», об’єднана команда Житомирського державного технологічного університету та Житомирського державного університету ім. І.Франка у фіналі турніру «Simformer Business Cup 201» посіла третє місце в загальному заліку у професійній лізі, а також у номінаціях «Максимальний дохід» та «Загальний показник ефективності».
«Simformer Business Cup 2016» — це міжнародний онлайн-турнір з менеджмента і підприємництва, який днями об’єднав понад 400 учасників з 40 країн світу. Основна маса учасників — студенти та професорсько-викладацький склад університетів і бізнес-шкіл.
Змагання відбувалися на базі бізнес-симуляційного середовища Simformer Business Simulator. На початку чемпіонату команди отримали власні компанії, які протягом гри потрібно було вивести на максимальні показники доходу, прибутку, а також збільшити вартість бізнесу за допомогою регулювання ціни, обсягу та якості замовлених товарів, типу реклами та заробітної платні працівників магазину.
Житомирський державний технологічний університет представляли студент 4 курсу факультету економіки та менеджменту, спеціальність «Менеджмент» Максим Грибовський і студент 3 курсу факультету інформаційно-комп’ютерних технологій Олексій Біляченко.
Відзначимо, що перший етап гри «Якість і підприємництво» мав відбірковий характер. Всі зареєстровані учасники отримали в управління готовий бізнес, який перебуває в однакових стартових умовах. В процесі гри необхідно було:
- керувати всіма основними бізнес-процесами магазинів – ціноутворенням, рекламою, постачанням, HR;
- аналізувати конкуренцію і приймати рішення про рівень цін і асортимент товарів в кожному магазині;
- розвивати магазини і зробити їх найпопулярнішими в регіоні з урахуванням рівня освіти і добробуту населення;
- оптимізувати і збільшити масштаб бізнесу.
Учасники, які зуміли показати позитивний прибуток до кінця гри, отримали можливість перейти до наступного кола змагань.
Другий етап гри мав назву «Корпорація в кризі». Перед учасниками було поставлено задачу вивести з кризи корпорацію, що складається з декількох різнопланових підприємств.
У ході гри потрібно було провести аналіз діяльності компанії та виявити проблемні підрозділи, а також провести їх оптимізацію і вивести їх на рівень беззбитковості. Також гравці мали підвищити ефективність діяльності інших підрозділів компанії та розробити і реалізувати план по розширенню масштабів діяльності компанії.
Переможці турніру визначилися в чотирьох номінаціях:
- максимальний дохід;
- максимальний прибуток;
- максимальні активи;
- загальний показник ефективності.
Прес-служба Житомирського державного технологічного університету