Покращення культури академічної доброчесності в освітянській спільноті кафедри компʼютерної інженерії та кібербезпеки

Shares

Питання забезпечення академічної доброчесності останнім часом привертають підвищену увагу науковців та освітян, оскільки бурхливий розвиток сучасних технологій розширює можливості не тільки для наукових досліджень, а також і для плагіату, фабрикації, фальсифікації та інших порушень академічної етики.

За останні роки в Україні з’явилося покоління науковців, значна частина яких не знає і не розуміє базових понять академічної етики, не має навичок виконання справжніх наукових і прикладних досліджень, критичного аналізу їх результатів, доведення і спростування наукових гіпотез, написання якісних наукових робіт.

У зв’язку з цим, актуальним є не лише створення нормативної бази, яка має посилити відповідальність за порушення академічної доброчесності, а й сформувати академічну спільноту з нульовою толерантністю до порушень академічної доброчесності, а це потребує навчання освітян, науковців, студентів, зокрема їх ознайомлення як з новим українським законодавством, так і з практиками, які вже багато років ефективно застосовують провідні університети світу.

З метою підвищення інформованості з питань академічної доброчесності, набуття компетентностей з застосування кращих практик академічної доброчесності всі викладачі кафедри комп’ютерної інженерії та кібербезпеки протягом липня-серпня 2023 року через вітчизняну платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus опанували курс «Академічна доброчесність: онлайн- курс для викладачів».

Зміст цього курсу складається з шести модулів, при вивченні яких викладачі ознайомилися з концепцією академічної доброчесності у вищій освіті, методиками викладання для сприяння академічній доброчесності, питаннями дизайну освітніх програм та курсів з фокусом на академічну доброчесність, основами академічного письма, питаннями дизайну системи оцінювання та наукового керівництва і розвитку культури академічної доброчесності. Викладачі переглянули відеолекції, виконали практичні завдання, вирішили вправи за допомогою онлайн-тренажерів, відпрацювали матеріали для самостійного опрацювання, пройшли підсумкове оцінювання та отримали сертифікати про успішне завершення курсу.

Курс надав викладачам не лише знання, а й інструменти, які допоможуть розвивати культуру академічної доброчесності серед здобувачів з освітніх програм кафедри, підвищувати якість освіти і спільними зусиллями та послідовними кроками змінювати на краще академічну культуру університетської освітянської спільноти.

Кафедра комп’ютерної інженерії та кібербезпеки

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */