Студенти Житомирської політехніки прослухали онлайн-вебінар «ШI та бухгалтерська аналітика: використання ChatGPT на заняттях»

Shares

06 грудня 2024 року учасники наукового гуртка кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку «Соціально відповідальні практики в діяльності українських суб’єктів господарювання» прослухали онлайн-вебінар «ШI та бухгалтерська аналітика: використання ChatGPT на заняттях» від AICPA & СІМА (Chartered Institute of Management Accountants – Інститут дипломованих бухгалтерів управлінського обліку).

На вебінарі лектором виступив Заслужений професор бухгалтерського обліку Університету Арканзасу Верн Річардсон, який є лауреатом премії «Видатні досягнення в галузі бухгалтерського обліку» 2024 року.

06.12.24 на онлайн-вебінарі були присутні здобувачі освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», зокрема студенти гр. ЗОО-23-М Пилипчук Алла, гр. ОО-7 Купріянчук Катерина, Шерстюк Ольга, гр. ОО-8 Пилипчук Софія, гр. ОО-8к Кутасевич Катерина, гр. ОКМ-2 Піонткевич Софія, а також доцент кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку Поліщук Ірина. Прослухавши цікаву лекцію і взявши участь у подальшій дискусії, учасники наукового гуртка одержали сертифікати від AICPA & CIMA Faculty Hour Series.

Лектором акцентовано увагу на тому, що штучний інтелект має драматичний вплив на бізнес, бухгалтерський облік та бухгалтерську освіту.

Він обґрунтував необхідність критичного аналізу одержаних даних та дотримуватися порядку формування запиту для виконання лабораторних робіт по аналізу даних для навчання студентів та їх інтерпретації.

Для формування навичок критичного мислення не можна пропускати наступні кроки, щоб досягти мети:

  1. Створювати, тобто поєднувати частини для створення нового цілого.
  2. Оцінювати вигоди від інформації чи ідей.
  3. Аналізувати, тобто розкладати інформацію на складові частини.
  4. Застосовувати на практиці факти, правила, концепції та ідеї.
  5. Розуміти зміст того, що означають факти.
  6. Розпізнавати і пригадувати факти.

Прикладами завдань для студентів, що можна поєднати з ChatGPT є наступні:  графік погашення іпотеки, аналіз чутливості – чутливість прибутку до різних рівнів змінних, постійних витрат і обсягу продажів; оцінка співвідношення між витратами на науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи і продажами; прогнозування попиту на продукцію за допомогою регресії; Закон Бенфорда тощо.

Під час лекції обговорили використання генерованого ШІ в бухгалтерських і аналітичних завданнях у класі. Лектором було продемонстровано п’ять лабораторних робіт, які виконує ChatGPT, надаючи підказки, додаючи дані та використовуючи ланцюжок думок для виконання аналізу та виведення бажаної візуалізації та таблиць результатів.

Щиро дякуємо організаторам за змістовну лекцію щодо можливостей використання штучного інтелекту при проведенні статистичних досліджень та їх інтерпретації, будемо раді прийняти участь в наступних онлайн-вебінарах!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */