Відкрита лекція від представників компанії «Рудь» для студентів Житомирської політехніки

Shares

20 листопада 2024 року студенти, які здобувають освітній рівень «бакалавр» за спеціальностями 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво та торгівля» та «магістр» за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 076 «Підприємництво та торгівля» у Житомирській політехніці, мали нагоду долучитися до відкритої лекції провідних фахівців компанії «Рудь» – Людмили Юрківської, яка очолює відділ маркетингу і реклами АТ «Житомирський маслозавод», та Ксенії Ярмоліцької, менеджеру з персоналу АТ «Житомирський маслозавод».

АТ «Житомирський маслозавод», більш відоме як компанія «Рудь», є найбільшим виробником морозива в Україні, яке експортує свою продукцію в більше, ніж 40 країн світу. Найвідомішими брендами морозива компанії є «100 % морозиво», «Пустунчик», «Ескімос», «Imperium», «Дитяче бажання» тощо. Пані Людмила Юрківська розповіла про особливості виходу продукції компанії «Рудь» на іноземні ринки, зокрема, як наразі відділ маркетингу та реклами готується до щорічної виставки у Дубаї. Студентка 3-го курсу Руслана Родюк, яка здобуває бакалаврський рівень вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг», запитала у пані Людмили щодо морозива-льоду «Веселі бджілки», до розробки паковання якого долучалися наші студенти ще у 2022 році через опитування. Людмила Йосипівна розказала, що це морозиво наразі продається закордоном під брендом «Jolly Jelly».

Окремо увага була приділена питанню якими soft та hard skills має володіти студент, який планує працевлаштовуватися в компанію «Рудь» загалом, чи у відділ маркетингу та реклами зокрема. Пані Ксенія Ярмоліцька зазначила про фокус на вміннях комунікувати, не соромитися задавати питання, дружелюбності та позитивному настрої. На питання від студентів щодо того, чи розглядає відділ управління персоналом кандидатури без досвіду роботи, спікерка відповіла, що так, але, звісно якщо порівнювати із кандидатурами із досвідом, перевага буде за ними. Пані Людмила Юрківська додала про важливість дотримуватися принципів тайм-менеджменту, як на рівні самоорганізації у повсякденному житті, так і щодо виконання посадових функцій на робочому місці, а також такій властивості як стресостійкість, що набуло вкрай важливого значення з початком повномасштабної війни в Україні. Доповідачі прийшли до висновку, що кожна співбесіда, навіть коли у роботі відмовляють, є позитивним досвідом для того, щоб звернути увагу на власні позитивні вміння та навички, та зрозуміти в якому напрямі доцільно розвиватися в майбутньому.

Наостанок, гостьові лектори дали пораду студентам відповідальніше ставитися до навчання, адже викладачі теж можуть давати рекомендації роботодавцям і успішність у навчанні прямо корелює з успіхами на робочому місці. Вже традиційною порадою від пані Людмили Юрківської стала порада підвищувати рівень володіння англійською мовою, що вже є обов’язковим пунктом вимог для працівників деяких відділів компанії «Рудь».

Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Житомирської політехніки на чолі із Тетяною Остапчук висловлює щиру подяку Людмилі Юрківській та Ксенії Ярмоліцькій та сподівається на продовження співпраці із компанією «Рудь» у майбутньому!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */