Участь студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» у віртуальному ярмарку вакансій «ACCA Europe Virtual Careers Fair»

Shares

24 жовтня 2024 року учасники наукового гуртка кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку «Соціально відповідальні практики в діяльності українських суб’єктів господарювання» мали змогу відвідувати віртуальний ярмарок вакансій «ACCA Europe Virtual Careers Fair», який об’єднує найталановитіших фінансистів і бухгалтерів із глобальними роботодавцями по всій Європі.

На віртуальному ярмарку професій були присутні здобувачі освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», зокрема студенти гр. ООМ-12 Коваль Аріна та Соловей Анастасія, гр. ОО-7 Корчинська Софія, Купріянчук Катерина, гр. ОО-6 Мостіпака Ірина, Савчук Катерина, Сорокіна Аліна, Федоровський Вадим, гр. ОКМ-2 Піонткевич Софія та доцент кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку Поліщук Ірина.

Суттєвими перевагами цього заходу була взаємодія з рекрутерами в режимі реального часу, можливість отримати професійні поради експертів і прослухати цікаві доповіді щодо працевлаштування.

Під час віртуального ярмарку учасники заходу дізналися про вакансії за різними критеріями: затверджені роботодавці, посада, освіта, спеціалізація по сектору, тип договору, години, рівень досвіду, рекрутерський тип.

За допомогою фільтру можна було уточнити наявні вакансії для претендентів, які здобули освітній рівень «магістр», на 5 посад в сфері бухгалтерського обліку та фінансів: головний фінансовий директор, фінансовий бізнес-партнер, фінансовий директор, начальник відділу фінансів, системний бухгалтер.

Для претендентів, які здобули освітній рівень «бакалавр», розміщено 53 посади в сфері бухгалтерського обліку та фінансів: бухгалтер, менеджер в сфері бухгалтерського обліку, менеджер по роботі з обліковими записами, помічник бухгалтера тощо.

Вимогами до професії бухгалтера є володіння навичками та наявність досвіду щодо проведення зустрічних перевірок та взамоув’язки даних, ведення бухгалтерських регістрів, Головної книги, формування фінансової звітності, ведення обліку розрахунків за податками, дебіторської та кредиторської заборгованості, нарахування заробітної плати, розрахунків з банківськими установами, проведення аудиту.

На віртуальному ярмарку вакансій було окреслено порядок використання трендів для управління змінами:

1) використання цифрових платформ адаптації для полегшення та підтримки змін;
2) менеджери та перші користувачі  повинні стати агентами змін;
3) зміни стають частиною корпоративної культури компанії;
4) підхід до управління змінами, що базується на основі бази даних;
5) організація цифрових робочих місць;
6) людиноцентрований  підхід до змін;
7) аналіз причинно-наслідкових зв’язків щодо зменшення чисельності персоналу з подальшою масштабною адаптацією до ситуації, що склалася.

Дякуємо ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants) за організацію віртуального ярмарку вакансій, будемо раді прийняти участь в наступних заходах!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */