Відзначення тижню туризму студентами Житомирської політехіки

Shares

До Всесвітнього дня туризму 27 вересня, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи факультету бізнесу та сфери обслуговування підготувала справжній марафон яскравих подій. Протягом усього тижня студенти мали можливість не лише пізнавати нові куточки нашого регіону, але й випробувати себе у найрізноманітніших туристичних викликах.

Тиждень розпочався iз зустрічі, де студенти першого курсу (ТЗ-11, ГРС-7) урочисто приєдналися до кола активних членів наукового гуртка «Студентське екскурсійне бюро».

У вівторок студенти разом із куратором Людмилою Горшковою вирушили на екскурсію за місто. Комплекс «Хуторок Чудодієво» — це комфортні дерев’яні котеджі з інтер’єром у народному стилі та безліч варіантів активного відпочинку: прогулянки, риболовля, спортивні майданчики, катання на лижах, санях і навіть кінні упряжки взимку. Особливістю є ресторан з автентичною українською кухнею, де страви готують на дровах, а також власна пасіка «Пчеландія». Усе це створено з акцентом на збереження локальних традицій та використання натуральних матеріалів, що гармонійно вписується в сучасний відповідальний підхід до туризму. Під час подорожі студенти змогли поринути в атмосферу справжнього українського села та насолодитися живописними пейзажами.

Наступного дня відбувся захід екскурсійним бюро разом з керівником Віталіною Каленською. Учасники не лише випробували свої знання у грі «Що? Де? Коли? Куди?» на туристичну тематику, але й зануритися у світ українського виноробства завдяки лекції Любченко Валентини. Валентина, яка є справжнім гідом у світі українських вин, знайомила присутніх із тонкощами винної культури: з чого почати, аби не загубитися серед винних полиць, як розрізнити аромати та смаки, і головне — на які виноробні варто звернути увагу, щоб відкрити для себе потенціал українського виноробства. Студенти дізналися про бренди, які сміливо заявляють про себе на ринку: Lowkowo, Beykush Winery, Stakhovsky wines, Leleka. Сьогодні в Україні зареєстровано близько 100 крафтових виноробень. Їх географія не обмежується лише традиційними виноробними регіонами, як-от Південь чи Закарпаття. На Київщині, Черкащині, Чернігівщині та навіть на Житомирщині (с. Левків) виробляють вина, які можуть скласти конкуренцію відомим закордонним брендам!

Валентина звернула особливу увагу на автохтонні сорти винограду, які стають справжньою «родзинкою» українських вин. А коли під час гри студенти відповідали на запитання правильно, їх заохочували солодкими призами. Після завершення заходу студенти отримали сертифікати з нагоди Всесвітнього дня туризму, підписані завідувачкою кафедри Альоною Климчук.

У четвер здобувачі вищої освіти першого курсу (ТЗ-11, ГРС-7) спеціальностей 242 «Туризм і рекреація» та 241 «Готельно-ресторанна справа» під керівництвом інструкторів-менторів Юлії Адамович (група ТЗ-9), Євгена Пікуля (група ГРС-5), Астахова Володимира (ГРС-6) встановлювали наметові фортеці. Захід відбувався на майданчику перед університетом, злагоджена робота під керівництвом інструкторів і в кінцевому результаті кожна команда на відмінно встановила свою туристичну фортецю у вигляді намету.

Фіналом святкування стала Smart-прогулянка в с. Висока Піч у п’ятницю. Студенти разом з Діною Ярмолюк відвідали музей «Історія села Висока Піч» та етап нагородження конкурсу з Лего-конструювання «Моя громада після Перемоги» у с. Тетерівка.

Музей вразив 16 експозиціями, серед яких: «Металургія в топоніміці краю» (перший металургійний комплекс в Україні), «Фотолабораторія», «Квартира директора школи», «Люди в білих халатах» (історія місцевої медицини) та інші. Загалом у музеї зібрано 4536 експонатів, багато з яких можна торкатися чи навіть приміряти.

Після музею студенти відвідали завершальний етап конкурсу Лего-конструювання, організований відділом культури та туризму Тетерівської ТГ. Діти презентували свої Лего-моделі, демонструючи бачення громади після перемоги. Метою заходу було формування позитивного туристичного іміджу громади через дитячу творчість та гру.

Тиждень туризму на кафедрі туризму та готельно-ресторанної справи став справжнім святом активного відпочинку та сталого розвитку. Під час подій студенти відкривали нові локації, досліджували крафтові виноробні та вчилися гармонійно поєднувати туризм із відповідальним ставленням до культурної спадщини та природи. Зокрема, особливу увагу приділили локальним ініціативам та розвитку громад — адже це один із ключових принципів, на яких базується Всесвітній день туризму.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */