Про академічну доброчесність та етику магістрам кафедри робототехніки, електроенергетики та автоматизації ім. проф. Б.Б.Самотокіна

Shares

26 вересня 2024 року завідувачем кафедри робототехніки, електроенергетики та автоматизації ім. проф. Б.Б.Самотокіна Олексієм Громовим та гарантом освітньої програми «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» спеціальності 174 (ОР «магістр») Валерієм Кириловичем проведено онлайн-лекцію «Академічна доброчесність та етика академічних відносин в освітньому процесі» для освітнього рівня «магістр» спеціальності 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка».

Житомирська політехніка постійно реалізує заходи для популяризації принципів, правил та культуру академічної доброчесності та етики академічних відносин, які відображені у внутрішніх нормативних документах Житомирської політехніки, а також у загальноприйнятих нормах, принципах та підходах світової освітньої спільноти.

Популяризація та система реалізації принципів та правил академічній доброчесності дозволяє формувати ґрунтовну довіру як до результатів навчання, так і до наукових напрацювань всіх учасників освітнього процесу.

Під час лекції здобувачі другого рівня освіти спеціальності 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» були ознайомлені з порталом внутрішніх нормативних документів, та з керівними документами в напрямку академічної доброчесності та етики академічних відносин в освітньому процесі.

Зокрема, студентів ознайомили з наступними документами:

  • Кодекс академічної доброчесності Державного університету «Житомирська політехніка»;
  • Положення про академічну доброчесність та етику академічних взаємовідносин в Державному університеті «Житомирська політехніка»;
  • Положення про Комісії з академічної доброчесності, етики та управління конфліктами у Державному університеті «Житомирська політехніка»;
  • Кодекс корпоративної культури Державного університету «Житомирська політехніка».
  • Декларація про дотримання академічної доброчесності студента Державного університету «Житомирська політехніка» та ін.

В контексті акцентування уваги на тому, що дотримання академічної доброчесності є вагомою передумовою якісної вищої освіти, також зроблено наголос на недопущенні проявів недотримання академічної доброчесності під час освітнього процесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */