01 травня 2024 року студенти освітнього ступеня «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» прослухали лекцію на тему: «Особливості системи HR-менеджменту в діяльності АТ «Житомирський маслозавод»» з дисципліни «HR-менеджмент», яка була проведена зовнішнім стейкхолдером кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Ксенією Ярмоліцькою – менеджером з персоналу АТ «Житомирський маслозавод».
Пані Ксенія ознайомила студентів з особливостями системи HR-менеджменту на підприємстві, які стосуються напрямів:
- рекрутингу
- онбордингу
- оцінкою персоналу
Окрему увагу на АТ «Житомирський маслозавод» приділяють професійному розвитку його співробітників, як робітників та інженерно-технічного персоналу, так й управлінського складу, що пов’язане з постійним підвищення їх кваліфікації, як за рахунок створеної системи внутрішнього навчання, так й з використанням послуг зовнішніх спеціалістів відповідної галузі.
Пані Ксенія також розповіла про особливості діяльності та взаємодії двох окремих структурних підрозділів підприємства: відділу кадрів та відділу персоналу, а також про історію створення останнього, яка була пов’язана саме з розширенням діяльності АТ «Житомирський маслозавод» та його виходом на іноземні ринки збуту різних країн (зараз їх вже більше 30).
Спікером також було уточнено порядок формування методичних рекомендації щодо напрямів управління персоналом на підприємстві, які базуються на вимогах передбачених в міжнародних стандартах IFS. Було також описано основні інструменти рекрутингу, які стосуються, як пасивного, так й активного пошуку претендентів на вакантні посади. Акцентували увага на тому, що зараз в Україні існує не ринок роботодавця, а ринок кандидата.
Особливу увагу при онбордингу співробітників на підприємстві приділяють розвитку інституту наставництва, що покращує результати роботи нових співробітників як підчас випробувального терміну, так і в перші місяці їх роботи. Досить важливе значення також в діяльності АТ «Житомирський маслозавод» має анкетування співробітників, результати якого використовуються як інструмент зворотнього зв’язку зі співробітниками. В системі HR-менеджменту підприємства запроваджена досить успішна система мотивації співробітників, як матеріальна, так й нематеріальна, завдяки якій кожен співробітник стає носієм корпоративної культури заводу.
Студенти мали можливість усвідомити масштабність завдань, які виконуються відділом персоналу та включаються до функціональних обов’язків менеджера з персоналу.
Дякуємо пані Ксенії за приділений час, надану інформацію і сприяння у практичній підготовці магістрантів за спеціальністю 073 «Менеджмент»!