Лекція від практика зі сфери B2B-лідогенерації для студентів спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля»

Shares

8 травня 2024 року студенти, які здобувають освітній рівень «магістр» за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» (група ПВМ-9), мали нагоду послухати та поспілкуватися з Вікторією Прокопчук, яка обіймає посаду представника з розвитку продажів (Sales Development Representative) у компанії «Belkins», в межах дисципліни «Цифровий маркетинг у дії».

Міжнародна компанія «Belkins» надає послуги у сфері B2B-лідогенерації, тобто забезпечує потоком потенційних клієнтів, які вже мають бути підготовленими до подальших взаємодій із замовниками.

Лекція була присвячена особливостям просування для B2B-ринку, зокрема через email-розсилки, власний вебсайт і сторінки у соціальних мережах. Зокрема пані Вікторія детально зупинилась на висвітленні відмінностей між аудиторіями на B2C та B2B-ринках. Під час лекції застосовувалась спеціальна термінологія («темплейт», «ideal customer profile», «проспекти», «засетапити та забукити»), що пов’язано як зі спеціалізацією самої роботи спікерки, так і з тим, що її робота передбачає використання англійської мови для спілкування та створення контенту.

Окремо на запит старшого викладача кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій phd Тетяни Завалій пані Вікторія пояснила відмінність між такими поняттями як «Inbound» та «Outbound», причому було зазначено, що ці поняття використовуються як до маркетингу загалом, так і для рівня email-розсилок зокрема.

Також спікерка продемонструвала приклади 1-6 хвиль email-розсилок для потенційних клієнтів (так званих, «проспектів» чи «лідів»), розповіла про такий прийом як «мишоловка» («mouse trap») та акцентувала увагу на тому, що тренди швидко змінюються, навіть у тому як оформлювати email-листи. Наприклад, результати апробації розсилок показують, що необхідно скорочувати текстове наповнення і відмовлятися від слів привітання, а переходити відразу до справи. Прийом мишоловки був продемонстрований на прикладі такого запитання як: «Чи покладаєтеся Ви на дані, коли вирішуєте, який рекламний канал приносить найбільший прибуток?» (Do you rely on data when deciding which ad channel brings the most profit?), тим самим спонукаючи читача до імпульсивної дії.

Висловлюємо щиру подяку Вікторії Прокопчук і сподіваємося на подальшу співпрацю!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */