Здобувачі педагогічних спеціальностей та аспіранти взяли участь у семінарі «Механізми взаємодії вищої освіти та ринку праці»

Shares

01 березня 2024 року відбувся науково-практичний семінар на тему «Механізми взаємодії вищої освіти та ринку праці».

Захід проводився в межах виконання наукового дослідження відділу взаємодії вищої освіти та ринку праці Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, яке передбачає аналіз практичних аспектів реалізації його основних результатів у закладах вищої освіти. Під час зустрічі учасники ознайомилися з кращим досвідом взаємодії університетів, місцевої влади, бізнесу, місцевої громади та громадських організацій у Британії та Німеччині, який презентувала кандидат політичних наук Катерина Трима.

Співініціатор проведення заходу – завідувач відділу взаємодії вищої освіти та ринку праці ІВО НАПНУ, кандидат філософських наук Леся Червона, зазначає:

«Діє Угода про співпрацю між нашим інститутом та Державним університетом «Житомирська політехніка». Вона має не формальний, а змістовний та прикладний характер. За період її дії ми і проводили спільні конференції, брали участь у круглих столах, семінарах, навіть у журналістських проєктах, ініційованих Житомирською політехнікою. Приємно, що напрацювання нашої академічної установи викликають інтерес у викладачів цього ЗВО, також і нам цікаво вивчати досвід університету, який є одним із лідерів регіону. Маємо низку кейсів – аспірантура, наукові видання, можливості стажування,  – в яких зацікавлені викладачі Житомирської політехніки».

У роботі семінару взяли участь як викладачі факультету педагогічних технологій та освіти впродовж життя, так і здобувачі  – магістри та бакалаври спеціальностей «Середня освіта. (Захист України)», «Середня освіта (Англійська мова)», «Філософія», а також доктори філософії всіх спеціальностей.

«Дізнатися досвід діяльності університетів Британії та Німеччині, який вивчала й презентувала результати дослідження Катерина Трима, є надзвичайно корисним для викладачів нашого закладу вищої освіти. Хоча Житомирська політехніка має серйозні власні здобутки у цьому напрямі, але є багато неосвоєних форм роботи, які варто взяти на озброєння. Надзвичайно приємно відчувати нерозривність академічної науки та прикладної сфери її застосування, що запити, які надходять від нас, передусім у сфері вивчення взаємодії вищої освіти та ринку праці, знаходять відгук від науковців академії. Це і спільні наукові проєкти, і методичний супровід. Так, маємо амбітний проєкт – магістратуру «Середня освіти (Захист України)» з акцентом на формування соціальних навичок національного лідерства. Регулярно звертаємося до Лесі Миколаївни, до співробітників Інституту за консультаціями і отримуємо компетентні відповіді»,

– коментує захід завідувач кафедри філософсько-історичних студій та масових комунікацій Державного університету «Житомирська політехніка» Вадим Слюсар.

Після семінару здобувачі рівня «доктор філософії» на занятті з «Філософії науки» у межах теми «Болонський процес: наука і сучасна система вищої освіти» провели дискусійну бесіду про виклики сучасної системи освіти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */