Відкрита лекція на тему «Маркетингова політика суб’єктів господарювання. Особливості маркетингової політики банків»

Shares

29 лютого 2024 р. проведено відкриту лекцію на тему «Маркетингова політика суб’єктів господарювання. Особливості маркетингової політики банків».

Запрошеною лекторкою стала маркетологиня Державного університету «Житомирська політехніка» – Яна ГЛАДИЩУК.

Лекція проведена для студентів II курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». Під час зустрічі студенти дізналися про сутність і складові маркетингової політики суб’єктів господарювання та особливості маркетингової політики банків.

Особливу увагу лекторка приділила практичному аспекту маркетингової політики та запропонувала до розгляду кейси щодо використання маркетингових інструментів на прикладі вітчизняних банків (Ощадбанку, Приватбанку, Монобанку), а також бразильського банку «Брадеско».

Кафедра фінансів та цифрової економіки висловлює вдячність Яні Андріївні за змістовну лекцію та креативних підхід до подачі матеріалів для студентів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */