Питання академічної доброчесності є вкрай важливим у освітньо-науковій діяльності, адже визначає якість та професійні стандарти у визначеній сфері. Дотримання академічної доброчесності та просування її цінностей є пріоритетами у діяльності кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій. З урахуванням зазначеного, 14 березня 2024 р. викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій та студенти освітніх рівнів «бакалавр» і «магістр» спеціальностей 073 «Менеджмент» та 076 «Підприємництво та торгівля», а також освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» долучилися до Благодійного онлайн-семінару «Маркетинг доброчесності», організованого Міжнародним Європейським Університетом.
Спікером заходу виступив Артем Артюхов – визнаний фахівець у галузі вищої освіти та етики, голова Комітету Національного агентства з питань етики. Під час онлайн-семінару учасники змогли ознайомитися з роллю дотримання академічної доброчесності у освітньому та науковому середовищі, дізнатися про особливості промоції доброчесності, роль маркетингу у просуванні принципів академічної доброчесності. Особливу увагу спікер звернув на канали, компоненти та елементи процесу маркетингу доброчесності. Після завершення виступу Артем Артюхов надав ґрунтовні відповіді на питання, що виникли у аудиторії.
Дякуємо організаторам та спікеру за можливість долучитися до цікавого та змістовного заходу!