Конкурс на навчання, стажування та викладання за програмою Erasmus+ на базі університету Сапієнца м. Рим (Італія) відкрито

Shares

Запрошуємо студентів та викладачів Житомирської політехніки  долучитися до участі у конкурсному відборі в рамках програми Еразмус+, проєкту «Міжнародна кредитна мобільність» з метою навчання на базі університету Сапієнца м. Рим.

Запрошуємо студентів освітнього рівня «бакалавр» (з 2-го року навчання) спеціальностей: 

    • 121 «Інженерія програмного забезпечення»
    • 122 «Комп’ютерні науки»
    • 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка»
    • 192 «Будівництво та цивільна інженерія»

долучитися до участі у конкурсному відборі в рамках Програми Еразмус+, проєкту «Міжнародна кредитна мобільність» з метою навчання на базі університету Сапієнца м. Рим. Бажаючих взяти участь у конкурсному відборі, просимо надіслати документи, а саме:

– резюме (CV) (англійською мовою);

– мотиваційний лист (англійською мовою);

– сертифікат, що підтверджує рівень володіння іноземною (англійською) мовою (за наявності);

– виписку з оцінками з фахових предметів за осінній семестр (форму можна запросити у кординатора Проєкту). 

на електронну адресу: org_plas@ztu.edu.ua

ДЕДЛАЙН  для подачі документів – 03.04.2024 (включно)

СПІВБЕСІДА відбудеться 04.04.2024 о 13.15 у конференц-залі (2 поверх центральний корпус). 

Проєктом передбачене безкоштовне навчання на базі закордонного ЗВО та отримання щомісячної стипендії. Витрати на проїзд також покриваються за рахунок коштів проєкту!


Запрошуємо викладачів Державного університету «Житомирська політехніка» також долучитися до конкурсного відбору для участі у Програмі Еразмус+, Проєкті «Міжнародна кредитна мобільність» з метою викладання або стажування на базі університету Сапієнца м. Рим. 

Для участі у конкурсному відборі просимо підготувати аплікаційні документи, а саме: 

– резюме;

– мотиваційний лист (в якому також варто зазначити орієнтовні теми лекцій (не менше 4х), які могли б зацікавити представників відповідних факультетів або ж обгрунтувати важливість стажування на базі закордонного ЗВО);

– список публікацій

та надіслати їх на електронну адресу: org_plas@ztu.edu.ua

ДЕДЛАЙН для подачі документів – 10.04.2024 (включно)

Витрати на проживання та проїзд покриваються за рахунок коштів проєкту. За більш детальною інформацією звертайтеся до відділу міжнародних зв’язків. 

Координатор: Анна ПОЛЯНСЬКА, моб. (099) 66-49-500

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */